تعداد وام‌های وصول شده بانک کارگشایی در ‌١٠ماه گذشته برابر با ‌٤٦٨‌هزار و ‌٤٦٦ فقره بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ‌٧/٣‌درصد رشد داشته است. علی عادلی، رییس بانک کارگشایی، در گفت‌وگو با ایسنا، به عملکرد ‌١٠ماه گذشته این بانک اشاره و خاطر‌نشان کرد: تعداد وام‌های پرداختی این بانک در ‌١٠ماه گذشته برابر با ‌٥٠١‌هزار و ‌٦٩٥ فقره بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ‌٢/٨‌درصد رشد داشته است.

به گفته وی، مبلغ تسهیلات پرداختی در ‌١٠ ماه گذشته برابر با ‌٦٧٦ میلیارد و ‌٥٩٧‌میلیون و ‌٥٠‌هزار ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ‌٧/١١‌درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: تسهیلات وصول شده بانک در این مدت برابر با ‌٦٢٢ میلیارد و ‌٨٦٠‌میلیون و ‌٥٢٥‌هزار ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ‌١١‌درصد رشد داشته است.

عادلی با بیان اینکه مانده تسهیلات بانک کارگشایی در پایان دی ماه امسال برابر با ‌٥٦١‌میلیارد و ‌٦٠٧‌میلیون و ‌٨٩٥‌هزار ریال بوده است، افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ‌٥/١١‌درصد رشد داشته است.

وی به آمار صندوق‌های امانی این بانک اشاره کرد و گفت: تعداد صندوق‌های تحت اجاره بانک کارگشایی در پایان دی‌ماه برابر با ‌یک‌هزار و ۱۶۹ صندوق اعم از کوچک، متوسط و بزرگ بوده است. او تصریح کرد: در‌حال‌حاضر این بانک دارای تعداد ‌٢ هزارو ۳۰ صندوق خالی است، تعداد صندوق‌های اجاره رفته رشد کمی نسبت به ماه گذشته داشته‌اند، مبلغ ودایع اخذ شده برای این صندوق‌های امانی تا پایان دی‌ماه ‌٨٤٦‌میلیون و ‌٣٦٦‌هزار و ‌٥٠٠‌ریال بوده است.

وی کارمزد این صندوق‌های امانی را ‌٨٦‌میلیون و ‌٥٦‌هزار و ‌٤٠٠‌ریال عنوان کرد.