گروه بازار پول - شعب استانی شرکت‌های بیمه البرز، آسیا، دانا و ایران از طرح سنجش میزان رضایت‌مندی مراجعان کارنامه خوب گرفتند و از جانب دکتر کهزادی رییس کل بیمه مرکزی تشویق شدند. بر اساس نتایج این سنجش، رضایت مراجعان شعب استانی شرکت‌های بیمه البرز، آسیا، دانا و ایران از نحوه ارایه خدمات آنها، از میانگین نتایج ۵۱دستگاه دولتی و عمومی مطالعه شده در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مطلوب‌تر بوده است.

به موجب نتایج اعلام‌شده از جانب سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، در بین ۵۱دستگاه دولتی و عمومی مورد بررسی در سال ۱۳۸۴، شعب استانی شرکت‌های بیمه البرز، آسیا، دانا و ایران به ترتیب سوم، هشتم، یازدهم و بیست‌و‌سوم شده‌اند. میانگین عددی رضایت‌مندی مراجعان از خدمات شعب این شرکت‌ها به ترتیب: ۳۴/۷۸، ۳۲/۷۷، ۷۱/۷۶ و ۸۹/۷۴ بوده است.

دکتر نوروز کهزادی رییس کل بیمه مرکزی و رییس شورای عالی بیمه در نامه‌ای به مدیران عامل این شرکت‌های بیمه دولتی اعلام کرد:

«از آنجا که در اکثر شاخص‌های مورد ارزیابی طرح سنجش، میزان رضایت‌مندی مراجعان شعب استانی شرکت‌های بیمه البرز، آسیا، دانا و ایران از متوسط جامعه مورد مطالعه مطلوب‌تر بوده است، به این وسیله از تلاش و خدمات جنابعالی و کلیه همکاران در جلب رضایت ارباب رجوع، تقدیر و تشکر کرده، توفیق روزافزون آنان را از خداوند متعال خواهانم. امید است با بهره‌گیری از نتایج این طرح شاهد تلاش روزافزون همکاران و خدمات‌رسانی بهتر به بندگان خدا و ارتقای سطح پاسخگویی باشیم.»

این طرح با هدف شناخت ویژگی‌های کلی سازمان‌های عمومی از نظر ارتباط و تعامل با مخاطبان (ارباب رجوع)، شناخت و طبقه‌بندی سازمان‌های اجرایی و خدماتی از نظر میزان رضایت‌مندی مراجعان به دستگاه‌های دولتی اجرا شده است.