گروه بازارپول- رزرو و خرید بلیط قطارهای مسافربری رجا ویژه‌ ایام نوروز با استفاده از انواع کارت‌های بانکی صادره از سوی بانک ملت امکان‌پذیر شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در راستای ترویج فرهنگ استفاده از پول الکترونیک و توسعه بانکداری اینترنتی، امکانات لازم برای پرداخت آنلاین وجه با بهره‌گیری از کارت‌های این بانک اعم از ملت کارت، بن‌کارت و در آینده‌ای نزدیک کارت هدیه و اکسس کارت فراهم شده است.

براساس این گزارش، دارندگان انواع کارت‌های بانک ملت از ابتدای بهمن می‌توانند نسبت به رزرو و خرید بلیط قطارهای مسافربری شرکت رجا ویژه ایام باستانی نوروز از طریق سایت اینترنتی این شرکت به نشای www.raja.ir اقدام کنند.

براین اساس، با امکان جدید بانک ملت، وجه بلیط‌های خریداری شده به صورت لحظه‌ای از حساب کارت متقاضیان به حساب شرکت رجا واریز خواهد شد.

بانک ملت نخستین بانک دولتی در کشور است که موفق به ارائه این خدمت جدید شده است و در آینده خریدهای اینترنتی دیگر هم از طریق سایت اینترنتی این بانک میسر خواهد شد.

این گزارش حاکی است، سامانه پرداخت اینترنتی بانک ملت براساس آخرین روش‌های متداول و رایج در دنیا، طراحی و تولید شده و خدمات پرداخت آن در محیطی امن صورت می‌گیرد. برای ارتقای سطح امنیتی این سایت، از پروتکل امنیتی SSL استفاده شده است.