شرایط تسهیلات ویژه مسکن بانک اقتصاد نوین اعلام شد

گروه بازار پول - بانک اقتصاد نوین از برنامه جدید این بانک برای اعطای تسهیلات ویژه مسکن به سپرده‌گذاران خود خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، این تسهیلات در قالب عقد فروش اقساطی و تا سقف جدید بانک، متناسب با سپرده به متقاضیان پرداخت می‌شود.

براین اساس، حداقل سپرده‌گذاری برای دریافت تسهیلات ۵میلیون ریال و حداقل میانگین موجودی نیز برای دریافت این تسهیلات ۵۰میلیون ریال خواهد بود.

دوره بازپرداخت این تسهیلات ۱۰ و ۱۵ساله است که به انتخاب گیرنده تسهیلات خواهد بود.

نرخ سود این تسهیلات متناسب با مدت زمان سپرده‌گذاری، متفاوت خواهد بود.

اگر دوره سپرده‌گذاری ۶ تا ۱۲ماه باشد، نرخ سود برای تسهیلات با بازپرداخت ۱۰ساله ۱۶درصد و با پرداخت ۱۵ساله ۵/ ۱۶درصد است.

تسهیلات برای این دوره سپرده‌گذاری تا ۲برابر موجودی خواهد بود و سقف ۵/۲برابری شامل این دوره سپرده‌گذاری نمی‌شود.

نرخ سود تسهیلات ویژه مسکن برای دوره ‌سپرده‌گذاری ۱۳تا ۱۸ماه و بازپرداخت ۱۰ساله تا دو برابر موجودی، ۵/۱۵و ۵/۲برابر موجودی ۱۶درصد است، برای بازپرداخت ۱۵ساله نیز نرخ سود تسهیلات دو برابر موجودی ۱۶درصد و ۵/۲برابر موجودی ۵/۱۶درصد است.

نرخ سود برای دوره سپرده‌گذاری ۱۹ تا ۲۴ماه را برای بازپرداخت ۱۰ساله تا دو برابر موجودی ۱۵درصد و تسهیلات ۵/۲برابر موجودی تا ۵/۱۵درصد اعلام کرد.

برای بازپرداخت ۱۵ساله نیز در صورت دریافت تسهیلات دو برابر موجودی نرخ سود ۵/۱۵درصد و ۵/۲برابری موجودی ۱۶درصد خواهد بود. سپرده‌گذاران این حساب‌ها علاوه بر برخورداری از امتیاز دریافت تسهیلات ویژه مسکن می‌توانند در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین نیز حضور یابند.