بانک سامان یک‌میلیون کارت برای هواداران باشگاه پیروزی صادر می‌کند

گروه بازار پول- کارت هواداری- بانکی طرفداران باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی از هفتم بهمن‌ماه امسال در دفاتر پستی عرضه می‌شود. کارت هواداری پیروزی توسط بانک سامان صادر شده و قابلیت استفاده از پایانه‌های فروش و خودپردازهای نصب شده در سراسر کشور را دارد.طرفداران تیم پیروزی می‌توانند از هفته اول بهمن‌ماه با مراجعه به دفاتر پستی و تحویل ۲۰هزار تومان به مسوول باجه پست فرم کارت هوادار را پر نماید. وجه مذکور به حساب باشگاه پیروزی واریز می‌شود و کارت هوادار توسط بانک سامان صادر و از طریق پست ظرف ۲ هفته به دست هواداران می‌رسد.

محمد حسن انصاری‌فر، مدیرعامل باشگاه پیروزی روز گذشته در یک نشست مطبوعاتی ضمن یادآوری اینکه مهندس علی‌آبادی، رییس سازمان تربیت بندی در اولین بند احکام این باشگاه به ساماندهی هواداران آن تاکید کرد گفت: باشگاه پیروزی نیز ظرف ۶ ماه گذشته با تدوین برنامه زمانبندی شده طرح کارت هوادار را با مشارکت بانک سامان و اداره پست ارائه کرد.

انصاری‌فر با اشاره به اینکه در سال گذشته، حدود ۶هزار هوادار پیروزی به ازای ۳هزار تومان به حساب باشگاه پیروزی واریز کردند کارت هوادار به صورت رایگان برای آنها صادر می‌شود.

انصاری‌فر ادامه داد: باشگاه پیروزی به دنبال کسب درآمد از این راه نیست و تنها به خاطر ایجاد جو صمیمی میان باشگاه و هواداران و تبادل نظر در تصمیمات مختلف تیمی کارت هوادار را صادر می‌کند.

او اعلام کرد: باشگاه برای هر هواداری که کارت مذکور را از دفاتر پستی تهیه کند در اولین گام هدیه‌ای به ارزش ۱۵هزار تومان ارسال می‌کند.به گفته او باشگاه معادل یک‌هزار و ۲۰۰تومان هزینه کارت را به بانک سامان و یک‌هزار و ۶۰۰تومان هزینه پست را به اداره پست می‌پردازد.

انصاری‌فر صدور تمبر شخصی، تخفیفات ویژه در بنگاه‌های اقتصادی، فروشگاه‌ها، اماکن ورزشی طرف قرارداد با باشگاه پیروزی و بانک سامان را از دیگر خدمات کارت هوادار اعلام کرد و ادامه داد: هواداران تحت پوشش بیمه حادثه (فوت، نقص عضو، هزینه‌های پزشکی) قرار می‌گیرند که برای صدور بیمه‌نامه‌های مذکور شرکت بیمه سامان نیز اعلام آمادگی کرده است.

وی اظهار داشت: ارائه بلیت رایگان بازی‌های پیروزی برای ۱۰۰ نفر در هر بازی، همراهی تیم پیروزی در سفرهای برون مرزی برای ۲ نفر به قید قرعه نیز از دیگر سرویس‌های کارت هوادار است.انصاری‌فر همچنین ارسال هدایای رایگان از قبیل پیراهن، پرچم، شال و کلاه پیروزی، CD صوتی، تصویری به طور رایگان و تخفیف ویژه عضویت در مدارس فوتبال این باشگاه را دیگر خدمات کارت هوادار برشمرد.

ولی ضرابیه، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان و معاون این بانک در جلسه فوق ضمن یادآوری اینکه محور اصلی فعالیت بانک سامان از آغاز بسترسازی مناسب در جهت ارائه خدمات نوین بانکی بود گفت: اکنون بستر خدمات بانکداری الکترونیکی فراهم شده و این بانک می‌تواند نیازهای مشتریان خود را پاسخگو باشد.

ضرابیه افزود: به دنبال اجرای طرح کارت هوشمند ایران‌خودرو امروز کارت دیگری برای هواداران تیم پیروزی تهیه شده است که هواداران ضمن برخوردار از خدمات ویژه آن از خدمات بانکی بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارت هوادار در فاز اول برای یک میلیون نفر صادر می‌شود و قابلیت استفاده از پایانه‌های فروش (Pos) و خودپردازهای (ATM) نصب شده در سراسر کشور را که به شبکه شتاب متصل هستند را دارد.

به گفته ضرابیه اکنون ۱۲۵هزار pos در سراسر کشور نصب شده و فروشگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌هایی با بانک سامان طرف قرارداد هستند که دارندگان کارت می‌توانند از این مراکز تخفیفات ویژه‌ای دریافت کنند.او همچنین اهدای جوایز ماهانه بدون قرعه‌کشی در طرح سپاسه بانک سامان را تشویقی برای خرید الکترونیکی دانست.کشاورز معاون فنی اداره پست نیز در مراسم فوق گفت: اداره پست در راستای مسوولیت اجتماعی خود از طرح کارت هواداری پیروزی استقبال کرده و آمادگی خود را برای تحویل فرم ثبت‌نام به هواداران و ارسال جوایز و کارت به باشگاه پیروزی اعلام کرده. او گفت: با توجه به حضور دفاتر پستی در اقصی‌نقاط کشور این نهاد آمادگی ارائه سرویس به متقاضیان کارت هوادار را دارد و از هفتم بهمن‌ماه پاسخگوی طرفداران می‌باشد.

انصاری‌فر در خاتمه ضمن اعلام اینکه باشگاه پیروزی امروز بدهی‌های خود را به مبلغ ۵۰۰میلیون تومان پرداخت می‌کند گفت: طرح کارت هوادار با پشتوانه بانک سامان ارائه می‌شود و طرفداران می‌توانند از خدمات آن به راحتی استفاده کنند و باشگاه پیروزی در زمان صدور کارت‌ها هیچ طلبکاری نخواهد داشت.