گروه بازار پول - معاون بازاریابی و ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین گفت: در چهارمین مرحله فروش اوراق گواهی سپرده بانک اقتصاد نوین تمام ۵۰۰میلیارد ریال اوراق عرضه شده به فروش رفت. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، حسین درویش‌ها افزود: عرضه اوراق گواهی سپرده بانک اقتصاد نوین از ۱۶دی ماه آغاز شد و در همان روز اول در شعب تهران تمام اوراق در اختیار و ذخایر موجود نزد خزانه بانک فروخته شد. وی ضمن قدردانی از حسن توجه هم‌وطنان عزیز، استقبال گسترده ایشان و حسن‌اعتماد نسبت به بانک اقتصاد نوین اظهار داشت: مزیت‌های این اوراق موجب شد که اوراق گواهی سپرده بانک اقتصاد نوین مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

وی گفت: پیش از این نیز بانک اقتصاد نوین بر اساس مجوزهای بانک مرکزی جمهوری اسلامی سه مرحله اوراق گواهی سپرده عرضه کرده بود.وی گفت: بانک اقتصاد نوین از اسفندماه ۱۳۸۴ مجوز فروش ۳هزار و ۵۰۰میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد که تاکنون ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال از این اوراق عرضه شده است. درویش‌ها گفت: بر این اساس یک‌هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده باقیمانده اسفند امسال عرضه می‌شود.

معاون بازاریابی و ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین افزود: اوراق گواهی سپرده بانک اقتصاد نوین بی‌نام و قابل‌انتقال به غیر است و سود علی‌الحساب ۱۶درصدی آن به صورت روزشمار هر ۳ماه یک بار پرداخت می‌شود.

درویش‌ها خاطرنشان کرد: این اوراق قابلیت استفاده به عنوان وثیقه بانکی را نیز دارا است.معاون بازاریابی و ارتباط با مشتریان بانک اقتصاد نوین در ادامه با اشاره به استقبال گسترده هم‌وطنان عزیز از این اوراق گفت: از ابتدای فروش اوراق تا چهارمین مرحله فروش اوراق گواهی سپرده بانک اقتصاد نوین، بیش از یک‌هزار و ۹۰۰میلیارد ریال تقاضای مازاد بر سقف عرضه این اوراق وجود داشت که بانک توانست با شرایط اوراق گواهی سپرده نسبت به جذب این منابع در قالب سپرده ویژه نزد شعب اقدام کند.