گروه بازار پول‌- مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی اعلام کرد: این شرکت طی آذرماه امسال موفق به چاپ نزدیک به ۶۰ میلیون برگ انواع اوراق بانکی شده است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی، رضا منصوری افزود: ظرف مدت مذکور و در راستای ارائه خدمات چاپی اوراق بهادار، بیش از۶میلیون برگ انواع اوراق مشارکت، کالابرگ و بن بر روی کاغذهای امنیتی و مجهز به مشخصه‌های امنیتی در شرکت چاپ و نشر بانک ملی طراحی و چاپ شده و این در حالی است که نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار جلد انواع دسته چک بانک ملی و سایر بانک‌ها نیز تولید شده است.

وی ادامه داد: همچنین در طول یک ماه بیش از دو میلیون و ۸۰۰ هزار جلد دفترچه‌های پس انداز و اقساط بانکی و ۶۴۰ هزار جلد انواع دسته چک شخصی‌سازی شده و مجهز به کد MICR منتشر شد. به گفته وی چاپ و تحویل ۱۱۰ میلیون برگ تعرفه انتخاباتی در آذرماه به وزارت کشور کار بسیار عظیم و خطیری بود که با تلاش کارکنان این شرکت صورت گرفت.

منصوری در ادامه گفت: در بخش سایر اوراق چاپ بالغ بر یک میلیون و ۶۲۲ هزار برگ انواع لیبل ، بروشور، اتیکت، پوستر ، بیش از یک میلیون و ۴۹۰ هزار جلد کتب ، مجلات و جزوات ، نزدیک به ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه روزنامه، سه میلیون و ۶۲۲ هزار برگ انواع فرم متعلق به سازمان‌های دولتی و خصوصی و صحافی سه میلیون و ۶۴۰ هزار جلد کالاهای مختلف و تولید نزدیک به دو میلیون عدد پاکت از دیگر فعالیت‌های شرکت چاپ و نشر بانک ملی در آذرماه امسال بوده است.