بانک اقتصاد نوین یک میلیون کارت برای فرهنگیان صادر می‌کند

گروه بازار پول- بنابر توافق بانک اقتصاد نوین و مسوولان وزارت آموزش و پرورش کارت اعتباری معلم کارت نوین در اختیار معلمان و کارکنان آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت. حسین درویشها معاون بازاریابی بانک اقتصاد نوین این مطلب را در گردهمایی معتمدین و مقامات شهر سبزوار به مناسبت گشایش هشتاد و هشتمین شعبه بانک اقتصاد نوین اعلام کرد.

در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه ۲۸ آذر برگزار شد، سومین شعبه بانک اقتصاد نوین در استان خراسان رضوی گشایش یافت. چهره‌های برجسته اقتصادی سبزوار تعدادی از نمایندگان جدید و پیشین شورای شهر، بازرگانان، کسبه، مدیران بانکی نشست و مقامات محل در این محل حضور داشتند. سبزوار که پس از مشهد با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت بزرگترین شهر استان و یکی از مهمترین مناطق بازرگانی وتجاری شمال شرق کشور است، با افتتاح این شعبه به شبکه بانکی اقتصاد نوین پیوست.

افتتاح این شعبه فرصت تازه‌ای را برای سرمایه‌گذاری در زمینه بازرگانی، صنعت، خدمات و صنایع کشاورزی فراهم آورده است.

در پایان مراسم نمایندگانی از پروژه‌های کارخانه سیمان لار در سبزوار و کارخانه داروسازی طاها که از طرح‌های مهم اقتصادی منطقه هستند، ابراز امیدواری کردند که با همکاری بانک اقتصاد نوین بتوانند در توسعه شهر و افزایش فرصت‌های شغلی نقش موثرتری ایفا کنند.

در این مراسم حسین درویشها با برشمردن خدمات متنوع بانک از صدور کارت نوین به عنوان خدمتی تازه که طی آن بیش از ۰۰۰/۰۰۰/۱ نفر از کارکنان آموزش و پرورش از کارت‌های بانکی برخوردار می‌شوند، خبر داد.

درویشها همچنین گفت: با افتتاح شعبه سبزوار، امکان اتصال شهروندان سبزواری با شبکه onlineE‌بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور وجود دارد و شهروندان سبزواری می‌توانند در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک بهره‌مند گردند و به جمع بیش از ۴۵۰ هزار دارنده کارت‌های بانکی اقتصاد نوین بپیوندند.

او همچنین افزود: بانک با هدف تحقق بخشیدن به شهروندی الکترونیکی در سطح استان خراسان رضوی طرح استفاده از کارت اعتباری برای استفاده از کلیه خدمات شهری در شهر مشهد را با همکاری مقامات این شهر در دست دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین قرار است با همکاری شهرداری مشهد ۱۰۰ کیوسک خدمات بانکداری الکترونیک در سطح این شهر ایجاد شود.

به گفته درویشها شهروندان سبزواری با گشایش این شعبه امکان حضور در نخستین دوره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین را خواهند داشت.

آخرین مهلت افتتاح این حساب تا چهاردهم اسفند ماه است و طی قرعه‌کشی که در فروردین ماه سال ۸۶ برگزار خواهد شد جوایز نفیسی از جمله سه کمک هزینه چهارصد میلیون ریالی مسکن، ۴۰ دستگاه زانتیا و هزاران جایزه نقدی به برندگان قرعه‌کشی پرداخت خواهد شد.

حداقل میزان سپرده‌گذاری در این حساب‌ها بیست هزار تومان است.

پس از افتتاح این شعبه، گروهی از حاضرین نسبت به افتتاح نخستین حساب‌های قرض‌الحسنه اقدام کردند.

شعبه سبزوار بانک اقتصاد نوین در خیابان اسدآبادی فلکه سه‌گوش- تقاطع خیابان عظیمیان و افسر شمالی واقع شده است.