گروه بازار پول - هشتاد و دومین شعبه بانک اقتصاد نوین پنج‌شنبه شانزدهم آذر ماه امسال بین میدان منیریه و چهارراه لشگر با حضور مدیران و روسای بانکی، جمع کثیری از کسبه و معتمدان محلی برگزار شد. در مراسم افتتاحیه شعبه منیریه بانک اقتصاد نوین ابتدا هدایت میرزایی چگنی، رییس این شعبه ضمن خیرمقدم به مدعوین به تشریح خدمات نوین بانکی به حاضران پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، وی افزود: منطقه یازده شهرداری تهران دارای پتانسیل‌های فراوانی است و مردم و کسبه فعال آن و مناطق همجوار می‌توانند به سهولت از همه محصولات جدید بانکی این شعبه استفاده کنند.

براساس این گزارش، حسین درویشها، معاون مدیرعامل بانک نیز با اشاره به تحولات و سرعت رشد و گسترش شعب بانک اقتصاد نوین در تهران و شهرستان‌ها، گفت: ارزش آفرینی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که مدیران، کارکنان و در راس آن رسول‌اف، مدیرعامل بانک بر آن اهتمام فراوان دارد. به گفته علی جرجانی، رییس امور شعب استان تهران بانک اقتصاد نوین همه شعب بانک در سراسر کشور خدمات یکسانی را به مشتریان ارائه کرده و درصددند تا با ارائه محصولات جدید امر خطیر خدمت‌رسانی را به نحو احسن به انجام رسانند. همچنین این گزارش حاکی است:

زهرا حق‌شعار، رییس روابط عمومی بانک به افتتاح حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این اقدام خداپسندانه و دارای اجر معنوی، تازه‌ترین اقدام بانک در نظام بانکداری خصوصی کشور است که دارای جوایز ارزشمند و متعددی برای دارندگان این حساب‌ها است. چهل دستگاه خودروی زانتیا، سه کمک هزینه چهارصد میلیون ریالی خرید مسکن و ده‌ها هزار جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر از جمله جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصاد نوین است که با گشایش حساب و واریز مبلغ حداقل ۲۰۰هزار ریال ممکن می‌شود.

توقف این مبلغ به مدت ۳ ماه متوالی و مفتوح بودن حساب در روز قرعه‌کشی الزامی است.

زمان قرعه‌کشی فروردین ماه سال ۱۳۸۶ خواهد بود.