گروه بازار پول- با افتتاح همزمان شعب جنت آباد در غرب تهران و همدان، تعداد شعب بانک سامان در تهران به ۱۳ شعبه و در شهرستان‌ها به ۳۷شعبه رسید که به این ترتیب تعداد شعبه‌های این بانک به ۵۰عدد رسید. به گزارش روابط عمومی‌بانک سامان، شعبه جدید همدان پس از بورس همدان، دومین شعبه این شهرستان می‌باشد.

طی این گزارش، بانک سامان به دنبال سیاست‌های خود مبنی بر گسترش بانکداری الکترونیکی اقدام به تاسیس این دو شعبه کرده که طی برنامه این بانک تا پایان هفته جاری، شعبه دوم ارومیه و اولین شعبه جزیره قشم نیز افتتاح می‌شود.

براساس این گزارش، به زودی شعب جدیدی در شهرستان‌های بوشهر، چابهار، بیرجند، بجنورد، خرم‌آباد، نیشابور، کاشان، ساری، اراک و... افتتاح می‌شود.

بانک سامان علاوه بر افزایش تعداد شعب موجود در شهرستان‌ها قصد دارد با هدف گسترش شعب در مناطق جغرافیایی پایتخت کشورمان به افتتاح شعب جدیدی بپردازد که شهرک غرب، سهروردی و نارمک از جمله آنها است به طوری که تا پایان امسال تعداد شعب بانک سامان از ۵۰شعبه به ۶۵عدد می‌رسد.

بنابراین گزارش، بانک سامان جهت آسایش مردم و راحتی آنان برای استفاده از خدمات بانکی سعی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی همچون استفاده از انواع کارت‌های بانکی، اینترنت بانک، تلفن بانک و سرویس پیام کوتاه کرده است تا شهروندان بتوانند به راحتی و بدون مراجعه به شعب بانک عملیات بانکی خود را انجام دهند.

شهروندان می‌توانند با انجام عملیات بانکی همچون انتقال وجه از یک حساب به حساب دیگر توسط تلفن، دستگاه خود پرداز و اینترنت، پرداخت قبوض و عوارض شهرداری از طریق تلفن، اینترنت و دستگاه خودپرداز و خرید کالاهای مورد نیاز خود از طریق اینترنت و دستگاه‌های پایانه فروش در فروشگاه‌های سراسر کشور علاوه بر رفع نیازهای خود از جوایز ارزنده بانک سامان بهره‌مند شوند.