گروه بازار پول- بانک سرمایه با پیوستن به شبکه شتاب زمینه لازم جهت بهره‌برداری از خودپردازهای مستقر در شعب خود را بوسیله دارندگان کارت‌های الکترونیکی سایر بانک‌های عضو شتاب فراهم کرده و کارت‌های الکترونیکی آن بانک نیز برای استفاده مشتریان در شرف عرضه است. به گزارش روابط‌عمومی بانک سرمایه شعب این بانک در‌حال‌حاضر علاوه بر ارائه انواع خدمات ریالی، خرید و فروش ارز را نیز آغاز کرده و با تمهیداتی که برای پیوستن به شبکه بین‌المللی سوئیفت به عمل آورده به زودی همه خدمات و معاملات ارزی را نیز در شعب خود ارائه می‌کند.

بنا به این گزارش بانک سرمایه به دنبال افتتاح ۱۲شعبه (سیدجمال‌الدین اسدآبادی- شیراز شمالی- مرکزی- بلوار کشاورز- شهیدکلاهدوز- زرگنده- سعادت‌آباد- برج فرمان) در تهران و احمد‌آباد مشهد- طالقانی کرج- شیخ صدوق اصفهان- استاد شهریار تبریز در شهرستان‌ها، در ماه‌های آینده به روند گسترش شعب خود شتاب بیشتری می‌بخشد و این در حالی است که موضوع تجهیز شعب بانک به مدرن‌ترین فناوری‌های روز صنعت بانکداری که از اهم استراتژی‌های آن بانک محسوب می‌شود همواره در دستور کار مدیران بانک قرار دارد.

همچنین براساس درخواست برخی از مناطق سازمان آموزش و پرورش و موافقت مدیریت بانک مقرر شد به منظور ایجاد سهولت در نحوه پرداخت سود سهام دوره مالی منتهی به ۲۹اسفند ماه سال گذشته به آن دسته از سهامداران فرهنگی که امکان پرداخت سود متعلقه به آنها از طریق مجاری پرداخت حقوق در سازمان متبوعه میسر نشده است.

کل سود متعلقه به فرهنگیان در سال ۱۳۸۴ در حساب‌های ویژه‌ای نگهداری و از تاریخ پرداخت سود (اول شهریور ۱۳۸۵) تا پرداخت بعدی، سودی برابر سپرده‌گذاری کوتاه‌مدت محاسبه و به هر یک از سهامداران ذی‌نفع به نسبت مانده مربوط تخصیص یابد که بدین ترتیب سود متعلقه دوره مالی سال ۱۳۸۴ با شرایط مذکور همزمان با سود دوره مالی ۱۳۸۵، در سال آینده به سهامداران فرهنگی موصوف پرداخت می‌شود.

براساس گزارش مذکور بانک سرمایه برای رفاه حال سهامداران و فراهم کردن شرایط جهت سهولت در امور معاملات سهام به صورت رسمی و برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان، تالار خرید و فروش سهام (O.T.C) خود را از هفتم مهر ماه سال‌جاری با هماهنگی شرکت کارگزاری بانک صادرات در پانزده مرکز در سراسر کشور راه‌اندازی کرده که اطلاعیه مربوطه از طریق مطبوعات به اطلاع عموم رسیده است. سهامداران می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی بانک سرمایه به نشانی: www.sbank.ir مراجعه کنند.

این گزارش می‌افزاید: بانک سرمایه در نظر دارد اوراق سهام آن دسته از سهامدارانی را که تاکنون موفق به دریافت سهام خود نشده‌اند با هماهنگی دفاتر پستی مناطق مختلف به نشانی مندرج در سوابق پذیره‌نویسی آنها ارسال کند.