گروه بازارپول- هفتاد و نهمین شعبه بانک اقتصاد نوین پنج‌شنبه گذشته در شهر رفسنجان و با حضور فرماندار، شهردار مقامات انتظامی، کشاورزان، تجار و معتمدان محلی در خیابان مطهری نرسیده به میدان شهدای این شهر افتتاح شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین، توحیدی فرماندار این شهر طی سخنانی خطاب به حاضران گفت: در برنامه سوم و چهارم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به روند خصوصی‌سازی اشاره شده و گسترش شعب بانکداری خصوصی از جمله اهداف این قانون است. وی ابراز امیدواری کرد تا با افتتاح شعب متعدد در سراسر کشور اشتغالزایی مناسبی نیز صورت گیرد و از افراد تحصیلکرده و مجرب شهرستان‌ها استفاده گردد. وی خطاب به مدیران بانکی افزود: تصور می‌رود با فعالیت بانکداری خصوصی به جوان‌ترها و گزینش افراد و مسوولیت بسیاری به این عده اهتمام بیشتری صورت گیرد.

بنابراین گزارش، وی همچنین خواهان ارائه اطلاعات شفافی نسبت به فعالیت بانک‌های خصوصی شد و افزود: توقع ما این است که انتفاع فعالیت‌های بانکی خصوصی و بخشی از سود حاصله در شهرستان مزبور صرف شود.

فرماندار رفسنجان همچنین به تجهیزات به کار گرفته در شعبه رفسنجان بانک اقتصاد نوین و نصب دوربین‌های ایمنی اشاره کرد و افزود: باید سایر بانک‌ها نیز از این الگو به نحو احسن بهره‌مند شوند. در این مراسم حسین درویشی‌ها معاون مدیرعامل بانک نیز با تشکر از سخنان فرماندار در ارائه اطلاعات شفاف به مشتریان ساختار سهامداران و میزان سرمایه و سایر موارد، بانک اقتصاد نوین را تشریح کرد.

وی افزود: نخستین شعبه بانک اقتصاد نوین پنج سال پیش و در عید غدیر با افتتاح شعبه غدیر بانک در تهران آغاز به فعالیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا شعبه ۱۱۰ این بانک در عید غدیر امسال به یمن مبارک این مناسبت به ارائه خدمات نوین بانکی بپردازد.

در این مراسم رمضان شکاریان بهزادی رییس شعبه رفسنجان نیز به تشریح خدمات متفاوت و نوین بانکی این شعبه پرداخت و با اشاره به استفاده از نیروهای جوان و تحصیلکرده شعبه افزود: آماده است تا با ارزش آفرینی و خدمت‌رسانی به اهالی شهر در پیشبرد اهداف متعالی نظام بانکداری خصوصی اهتمام ورزد.

جیرفت به شبکه بانکداری خصوصی پیوست

شهروندان جیرفتی با افتتاح شعبه بانک اقتصاد نوین از خدمات نوین نظام بانکی برخوردار شدند. در مراسم افتتاح هفتاد و هشتمین شعبه بانک اقتصاد نوین که چهارشنبه گذشته در جیرفت بین میدان معلم و چهارراه دهخدای این شهر برگزار شد، حجت‌الاسلام جمالی‌زاده‌، امام جمعه این شهر، شجاع حیدری، فرماندار، سلطانی، شهردار، روسای بانک‌ها و تعداد کثیری از کسبه و معتمدان شهر حضور یافتند.

در ابتدا امام جمعه شهرستان جیرفت با اشاره به نقش بانک‌ها در روند توسعه اقتصادی کشور ابراز امیدواری کرد تا با افتتاح نخستین شعبه بانک خصوصی در جیرفت مردم بتوانند از این فرصت به نحو مطلوب بهره‌مند شوند. به گزارش اداره روابط عمومی بانک اقتصاد نوین سپس شجاع حیدری، فرماندار جیرفت طی سخنانی به اهمیت خدمات نوین بانکی در بهبود اقتصادی شهروندان این شهرستان اشاره کرد و بر لزوم فضای سالم رقابتی و ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی شهر اعم از کشاورزان و بنگاه‌داران تاکید نمود.

در این مراسم حسین درویشی‌ها، معاون مدیرعامل بانک نیز به تشریح رویکردهای ارزش‌آفرینی برای مشتریان بانک اشاره کرد و به توصیف خدمات نوین بانکی در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور پرداخت.

وی با اشاره به تازه‌ترین خدمت بانکداری خصوصی در بانک اقتصاد نوین و ایجاد حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه افزود: علاوه بر اجر معنوی دارندگان این حساب، جوایز مالی بسیاری از قبیل چهل دستگاه زانتیا، چهار کمک هزینه، چهل میلیون ریال خرید مسکن و هزاران جایزه دیگر به سپرده‌گذاران این حساب تعلق می‌گیرد.

عنایت‌ا... شریفی، رییس شعبه جیرفت بانک اقتصاد نوین نیز اعلام کرد که تمامی خدمات نوین بانکی در این شعبه به مشتریان آن ارائه خواهد شد و افزود: با افتتاح این شعبه شاهد رونق بیشتر اقتصاد کشاورزان خواهیم بود.