گروه بازار پول- مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی، اعلام کرد: این شرکت طی شش ماه اول سال‌جاری با بهره‌مندی از ماشین‌آلات، تجهیزات مدرن چاپی و کارکنان کارآزموده و فعال خود، موفق به چاپ بیش از ۸۲‌میلیون قطعه انواع چک مسافرتی بانک ملی و سایر بانک‌ها شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی،مهندس رضا منصوری افزود: در این مدت همچنین چاپ نزدیک به ۴۶‌میلیون برگ انواع اوراق مشارکت و بن با مشخصه‌های امنیتی، نزدیک به ۴۶‌میلیون جلد انواع دسته چک بانک ملی و سایر بانک‌ها و شخصی‌سازی نزدیک به یک‌میلیون و ۵۰۰‌هزار جلد انواع دسته چک مجهز به کد MICR انجام گرفت.

وی گفت: در بخش اوراق بانکی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ظرف مدت مذکور، اقدام به چاپ بیش از ۲۶۸‌میلیون برگ اوراق بانکی، بیش از ۵۲۵‌میلیون انواع لیبل، بروشور، اتیکت و انواع پوستر، بیش از ۳۷‌میلیون انواع فرم متعلق به سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی، نزدیک به پنج‌میلیون عدد انواع پاکت، بیش از ۱۵۳‌میلیون انواع فرم و کارت‌های شومیزی، نزدیک به ۸۰۰‌هزار جلد انواع مجلات و جزوه و تهیه و تولید ۱۶‌میلیون و ۸۰۰‌هزار انواع محصولات مختلف کرده است. مالکیت۱۰۰‌درصد سهام شرکت مذکور که یکی از مجهزترین چاپخانه‌های فعال کشور است، متعلق به بانک ملی است.