رفاه عمومی جامعه زمانی ایجاد خواهد شد که چتری چون خدمات بانکداری الکترونیک گسترانیده شود‌.

ا...‌وردی رجایی سلماسی، مدیر‌‌عامل بانک سامان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج‌، با بیان این مطلب در خصوص مزایای بانکداری الکترونیک افزود: ‌توسعه ملی و رشد اقتصادی در گرو ایجاد رفاه‌عمومی برای ‌فعالان اقتصادی است‌.

وی گفت‌:‌ مدیران بانک سامان بر حسب وظیفه و تعالی خدمات بانکی در جهت اصول و اهداف خود تمامی کوشش خود را در این خصوص اعمال می‌کنند.

مدیرعامل بانک سامان تصریح کرد‌: ‌از دو سال گذشته سیستم الکترونیکی در ایران راه یافته است و با ورود شبکه شتاب به صورت یکپارچه به فعالیت خود ادامه داده است‌.

وی خاطر نشان ساخت‌:‌ به علت پایین بودن فرهنگ لازم در زمینه کاربرد کارت‌ها و کدهای الکترونیکی‌، استفاده از این‌گونه خدمات از رشد خوبی برخوردار نشده است.

وی در ادامه اظهار داشت‌: بیشترین ارائه خدمت الکترونیکی به مشتریان در مدت ۵ سال گذشته به سال ۸۴ و ۸۵ مختص شده است و بانک امیدوار است با راه‌اندازی بیشتر خدمات عمومی به توسعه امر بانکداری الکترونیک کمک کند‌.

سلماسی همچنین تاکید کرد‌:‌ کوشش بانک سامان در جهت ارائه خدمات الکترونیکی‌،‌ صدور کارت‌های مختلف برای هواداران متعدد در راستای تسهیل در امر خرید است‌. وی در همین راستا، در پایان خاطرنشان ساخت: از جمله مزایای استفاده از خدمات الکترونیکی تسهیل در امر خرید، ‌صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌،‌ حمل‌و‌نقل و کاهش ترافیک و آلودگی هوا، دسترسی آسان به بلیت‌های مسافرتی و پرداخت انواع قبوض بانکی و غیره و در کل رفاه کل جامعه را می‌توان نام برد‌.