زنجیره ارتباطی بانک اقتصادنوین به 29 استان رسید

ارومیه- خبرنگار دنیای‌اقتصاد: با افتتاح هفتادوچهارمین شعبه بانک اقتصادنوین در ارومیه، زنجیره ارتباطی این بانک به ۲۹ استان و مرکز اقتصادی در کشور رسید. معاون مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در امور بازاریابی و ارتباط با مشتریان،‌ با اعلام این خبر در مراسم افتتاح دومین شعبه این بانک در ارومیه گفت: با آغاز به کار بانک اقتصاد نوین در کلیه استان‌ها تا پایان امسال تعداد شعب این بانک به ۱۸۰شعبه خواهد رسید.

وی افزود: ظرفیت بالای استان آذربایجان غربی به لحاظ اقتصادی و نیز پتانسیل‌های ارتباطی مورد توجه بانک اقتصادنوین در افتتاح شعب در آذربایجان غربی بوده است.

حسن درویشی‌ها با اشاره به رشد ۱۰۵درصدی این بانک در سال‌جاری اظهار داشت: سرمایه‌ اولیه این بانک ۲۰۰میلیارد ریال بود که اخیرا این مبلغ به ۲هزار و ۵۰۰میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است و این حجم منابع، خواهد توانست در بخش‌های صنعت و اشتغال به کار گرفته شود.

وی جذب انواع سپرده‌های ریالی و ارزی با نرخ‌های سود بالا، اعطای تسهیلات خرید مسکن محل کار، خودرو و سرمایه تجارت و بازرگانان، صدور انواع ضمانتنامه‌های ریالی و ارزی، ساخت‌وساز انفرادی و انبوه‌سازی را از جمله مهم‌ترین خدمات بانک اقتصاد نوین برشمرد.

حساب سپرده قرض‌الحسنه ویژه در بانک‌ اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین که نخستین بانک خصوصی ایران پس از انقلاب است، اقدام به راه‌اندازی حساب سپرده قرض‌الحسنه کرده است.

رییس روابط عمومی بانک اقتصادنوین در ارومیه با اعلام این خبر گفت: بانک اقتصادنوین حداقل مبلغ سپرده‌گذاری برای افتتاح حساب را مبلغ ۲۰۰هزار ریال در نظر گرفته است.

وی افزود: به ازای هر ۵۰هزار ریال در هر روز یک امتیاز به مشتری تعلق می‌گیرد.

حق‌شعار گفت: بانک اقتصادنوین امیدوار است با توجه به نظام کاملا مدرن بانکی خود فرصت‌های تازه‌ای را برای کارآفرینان و مشتریان خود فراهم نماید.