مراسم قرعه‌کشی حساب قرض‌الحسنه بانک کشاورزی برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی حساب قرض‌‌الحسنه ویژه بانک کشاورزی بر اساس زمان از پیش اعلام‌شده، روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه امسال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره این بانک، هیات‌ نظارت بر مراسم قرعه‌کشی و جمعی از سپرده‌گذاران در محل مجموعه فرهنگی ورزشی مهر ۷۸ برگزار شد، برندگان یک هزار و ۲۰۰دستگاه پژو ۲۰۶ و میلیاردها ریال جوایز نقدی حساب قرض‌الحسنه ویژه کشاورزی جمعا به ارزش بیش از ۱۸۸میلیارد ریال مشخص شدند. بر اساس این گزارش، اسامی برندگان یک هزار دستگاه پژو ۲۰۶ هم‌اکنون در پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی

www.agri-bank.ir درج شده و اسامی سایر برندگان نیز پس از تاکید هیات نظارت بر مراسم قرعه‌کشی از طریق شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور اعلام می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: حفظ موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس از قرعه‌کشی، علاوه‌بر اجر معنوی آن به سبب مشارکت در توسعه بخش کشاورزی مشمول بهره‌مندی از فرصت مضاعف در قرعه‌کشی آتی این بانک خواهد شد و از ۵ آبان‌ماه سال جاری به همه موجودی دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه ویژه که نسبت به حفظ موجودی خود اقدام کرده‌اند امتیاز تعلق گرفته و با امتیاز بیشتر، بدون مراجعه به شعبه و یک بار سپرده‌گذاری در دومین مرحله قرعه‌کشی سالانه بانک شرکت کرده و از جوایز نفیس آن بهره‌مند خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی حساب قرض‌الحسنه ویژه بانک کشاورزی علاوه‌بر پخش همزمان از طریق اینترنت، روز جمعه سوم آذرماه امسال ساعت ۲۱ از شبکه سوم سیما نیز پخش خواهد شد.

امکان دریافت کارت ملی جوان و مهرکارت نوجوان بانک کشاورزی از طریق اینترنت

همچنین به منظور سهولت در انجام امور مردم و مشتریان در خرید کالا و خدمات همچنین اجرای سیاست‌های تدوین‌شده بانک کشاورزی در حوزه بانکداری الکترونیک، امکان درخواست دریافت کارت ملی جوان و مهرکارت نوجوان از طریق اینترنت فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک‌ با توجه به برنامه چهارم دولت جمهوری اسلامی مبنی‌بر حرکت به سوی بانکداری الکترونیک، برنامه‌ریزی لازم از سوی واحدهای ذی‌ربط را انجام داده است تا هموطنان عزیز بتوانند با استفاده از شبکه اینترنت و در حداقل زمان ممکن درخواست دریافت یکی از کارت‌های ملی جوان و مهرکات نوجوان را ارائه داده و از سوی شعبه مورد نظر آنان نسبت به صدور آن اقدام شود. بر این اساس جوانان و نوجوانان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی

www.agri-bank.ir و تکمیل فرم مربوطه، مطابق با مشخصات ارائه‌شده یکی از کارت‌های ملی جوان و مهرکارت نوجوان را پس از طی مراحل صدور از شعبه انتخابی دریافت کرده و از مزایای آن بهره‌مند شود.