مدیرعامل بانک سپه خواستار بازگرداندن ساعت کار بانک‌ها به حالت قبل شد

مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر این که ‌اثر تغییر ساعت کار برای بانک‌ها بد، منفی و پرهزینه بوده است، خواستار بازگرداندن ساعت کار بانک‌ها به حالت قبل شد. احمد درخشنده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: بازگرداندن ساعت کار بانک‌ها به شکل اول برای سیستم بانکی مناسب‌تر است.

وی گفت: تغییر ساعت در ماه‌های اول مشکلاتی را ایجاد کرد اما بانک سپه با بازنگهداشتن برخی شعب در بعدازظهر مشکلات را تا حدودی حل کرد، اما کماکان فشار بر روی بانک و شعب آن زیاد است. وی تصریح کرد: اگر این مشکلات ارزش کاهش بار ترافیک را داشته باشد از تغییر ساعت کار استقبال می‌کنیم، اما ظواهر نشان می‌دهد که تغییر ساعت کار بانک‌ها بر کاهش بار ترافیک تهران تاثیری نداشته است. درخشنده افزود: منتظریم پس از طی دوره آزمایشی ۳ ماهه نتایج تاثیر این تصمیم بر روی بار ترافیک گرفته شود و بر آن اساس تصمیم‌گیری شود.

وی گفت: بانک سپه نظر خود را درباره آثار تغییر ساعت کار بانک‌ها به دولت اعلام کرده است.

مدیرعامل بانک سپه تاکید کرد: ما متخصص ترافیک نیستیم و تنها در ظاهر می‌بینیم تغییر ساعت کار بانک‌ها تاثیری بر حجم ترافیک نداشته است. وی افزود: اما به عنوان یک متخصص بانکی تاثیر آن را بر بانک‌ها بد، منفی و پرهزینه می‌بینیم. درخشنده گفت: ما تمایل داریم ساعت کار بانک‌ها به شکل قبل برگردد ولی دولت باید تصمیم بگیرد هزینه‌هایی که بانک‌ها در این رابطه می‌پردازند به سود اثرهای آن بر ترافیک قابل تحمل است یا خیر.