گروه بازار پول- همایش مدیران ستادی و سرپرستان مناطق ۱۳ گانه موسسه مالی و اعتباری بنیاد در تبریز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی‌موسسه مالی و اعتباری بنیاد، دراین همایش یک روزه که علاوه بر مدیرعامل، معاونان و مدیران موسسه و سرپرستان مناطق ۱۳گانه حضور داشتند، راهکارهای توسعه فعالیت‌های موسسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. در این همایش اعلام شد که موسسه مالی و اعتباری بنیاد طرح‌های جدیدی را برای اعطای تسهیلات به مردم به اجرا درآورده است که تداوم اعطای وام مسکن، وام جهیزیه و وام کارآفرینی از جمله آنها است.

دکتر عبدالناصر همتی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری بنیاد که در این همایش حضور یافته بود، اعلام کرد: توسعه و بهینه‌سازی کمی‌و کیفی فضای محیط کار برای فعالیت کارکنان و پاسخ دهی بهینه به مشتریان و نیز ایجاد شعب در سطح تهران و مراکز استان‌ها در دستور کار است که الگوی کار تهیه و به زودی اجرا خواهد شد. وی با اشاره به رشد خوب و مطلوب سپرده‌های مردم نزد موسسه آن را نشانه اعتماد مردم به موسسه مالی و اعتباری بنیاد دانست.

دکتر همتی به کارگیری نیروهای جوان، ارتقای سطح دانش، مهارت‌های فنی و تخصصی کارکنان از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف علمی‌-کاربردی به منظور افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و بهبود وضعیت اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های گروهی برای شفافیت هرچه بیشتر عملیات موسسه، همچنین بازنگری مستمر، به روز آوردن دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های مصوب متناسب با خواست مشتریان، تنوع فعالیت‌های موسسه و مکانیزه کردن آنها به منظور ایجاد خود کنترلی و نظارت بیشتر برکل عملیات برای افزایش ضریب اطمینان از صحت آنها و جلوگیری از تخطی در امور عملیاتی غیرمتمرکز در سطح کشور و نهایتا به روز کردن و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های فنی - تخصصی مدیران و کارشناسان موسسه از طریق شرکت در همایش‌های علمی‌را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام اعلام کرد.

دکتر همتی در این همایش ضمن گفت‌وگو با مسوولان منطقه‌ای موسسه با مسائل مختلف موجود در سرپرستی‌ها و شعب آشنا شد و تمرکززدایی در تصمیم‌گیری‌ها را مورد تاکید قرار داد.

وی با استفاده از فرصت حضور در تبریز از شعب موسسه مالی و اعتباری بنیاد دراین شهر بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با برخی از مشتریان با کم و کیف خدمات جاری در این شعب آشنا شد. دکتر همتی پس از پایان سفر یک روزه خود به تبریز و بازدید از شعبه موسسه در سراب، راهی اردبیل شد و از شعب موسسه مالی و اعتباری بنیاد در این شهر نیز بازدید کرد. وی از افزایش مجدد سرمایه موسسه به میزان ۳۰۰درصد در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد که ۲۵درصد سهام موسسه به مردم واگذار خواهد شد.