گروه بازار پول- مراسم قرعه‌کشی حساب قرض‌الحسنه ویژه بانک کشاورزی به صورت همزمان (Online) روز دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه سال‌جاری از شبکه جهانی اینترنت پخش خواهد شد. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، قاسم محمدی مدیر کل روابط عمومی بانک کشاورزی ضمن اعلام این خبر، از استقبال مردم برای افتتاح حساب قرض‌الحسنه ویژه کشاورزی و مشارکت در تامین مالی طرح‌های کشاورزی قدردانی نمود و افزود: این مراسم براساس زمان از پیش اعلام شده و با حضور هیات نظارت بر قرعه‌کشی متشکل از نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، دادستان کل کشور، بانک مرکزی، شورای‌عالی بانک‌ها و جمعی از سپرده‌گذاران برگزار خواهد شد و هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی www.agrl-bank.ir به صورت همزمان در جریان برگزاری آن قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه حفظ موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس از قرعه‌کشی علاوه بر اجر معنوی آن به سبب مشارکت در توسعه بخش کشاورزی مشمول بهره‌مندی از فرصت مضاعف در قرعه‌کشی آتی این بانک خواهد شد، گفت: از ۵ آبان‌ماه سال‌جاری به تمام موجودی دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه ویژه که نسبت به حفظ موجودی خود اقدام کرده‌اند، امتیاز تعلق گرفته و با امتیاز بیشتر، بدون مراجعه به شعبه و یکبار سپرده‌گذاری در دومین مرحله قرعه‌کشی سالانه بانک شرکت نموده و از جوایز نفیس آن بهره‌مند خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید: بانک کشاورزی همواره می‌کوشد با جمع‌آوری انواع سپرده‌ها از مناطق شهری و تزریق آن به بخش کشاورزی باعث ایجاد اشتغال، راه‌اندازی طرح‌های عمده کشاورزی از جمله طرح‌های آبیاری تحت فشار، اشتغال فارغ‌التحصیلان، طرح طوبی، گسترش دامپروری و... شود.