گروه بازار پول- همزمان با سالروز تاسیس بیمه ایران، خبرنامه پیام بیمه ایران وارد یازدهمین سال انتشارش شد. این نشریه که در حال حاضر به صورت ماهانه منتشر می‌شود، در هر شماره به درج خبرها و گزارش‌های بیمه ایران و همچنین تازه‌ترین اخبار صنعت بیمه کشور و صنعت جهانی بیمه می‌پردازد.

پیام بیمه در مدت انتشارش توانسته است مخاطبان بسیاری در میان کارکنان صنعت بیمه و همچنین استادان و دانشجویان مرتبط با صنعت بیمه و نیز بیمه‌گذاران داشته باشد.

یادآور می‌شود در کنار خبرنامه «پیام بیمه»، فصل‌نامه تخصصی نیز منتشر می‌شود و هر بار به چاپ مقاله‌ها و گفت‌وگوهایی با دست‌اندرکاران صنعت بیمه و استادان و نظریه‌پردازان صنعت یادشده می‌پردازد و به این ترتیب موضوع‌های شاخصی از صنعت بیمه را مورد تجزیه و تحلیل و بحث‌های کارشناسانه قرار می‌دهد.

پیام بیمه تاکنون علاوه بر چاپ سالنامه، خبرنامه لاتین ویژه اطلاع‌رسانی به بیمه‌گران خارجی و وابستگان بازرگانی سفارتخانه‌ها را چاپ کرده و نیز به مناسبت‌‌هایی مانند جشنواره شهید رجایی و معرفی کارمندان و مدیران نمونه در هفته دولت، ویژه‌نامه‌هایی را منتشر کرده است. خبرنامه تک‌صفحه‌ای مهم‌ترین رویدادهای ماهانه بیمه ایران برای آگاهی مدیران ارشد کشور، از دیگر انتشارات پیام بیمه ایران بوده است.