گروه بازار پول- مرتضی تمدن، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از قول احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری از پیش قدم شدن دولت در بررسی طرح تغییر ساعت بانک‌ها خبر داد.

مرتضی تمدن نماینده شهرکرد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: براساس اطلاعاتی که از منابع موثق دریافت کرده‌ایم فعلا پرونده جابه‌جایی وزرا مختومه شده و می‌توان این مرحله را به عنوان مرحله اول تعویض کابینه تلقی کرد.

وی تصریح کرد: شاید سال آینده فعالیت دولت نهم شاهد تغییر و تحولات جدید باشیم و ما امیدواریم تا پایان دومین سال فعالیت دولت این شتر بر در خانه هیچ وزیر دیگری نخوابد.

وی همچنین درباره ارائه طرح دو فوریتی تغییر ساعت کار بانک‌ها اظهار داشت: به اتفاق یکی از نمایندگان صبح امروز با رییس‌جمهور در این باره مذاکره کردیم و نظر ایشان این بود که چون طرح فعلی قرار است به مدت سه ماه به صورت آزمایشی اجرا شود و تاکنون یک ماه از آن زمان گذشته است، دولت برای بررسی نتایج آن پیش قدم خواهد شد.

تمدن تصریح کرد: رییس‌جمهور از نمایندگان درخواست کرد تا دو ماه آینده نیز ساعت کار بانک‌ها را به این شکل تحمل کنند و دولت خود مساله را حل خواهد کرد و بهتر است وقت نمایندگان به مسائل کلان کشور اختصاص پیدا کند.