افتتاح شعبه مجازی بانک صادرات در اینترنت

گروه بازار پول - سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران به منظور ارائه خدمات سریع، آسان و با کیفیت راه‌اندازی و کلیه مشتریان این بانک از اقصی نقاط جهان می‌توانند با ورود به سایت اینترنتی بانک صادرات ایران از این خدمت نوین بهره‌مند گردند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران به منظور ارائه خدمات سریع، آسان و با کیفیت سیستم بانکداری اینترنتی این بانک راه‌اندازی و کلیه مشتریان سپهری می‌توانند با ورود به سایت بانک صادرات ایران به آدرس www.saderbank.com از خدمات اینترنتی این بانک استفاده کنند.

بر این اساس کلیه دارندگان حساب‌های سپهر بدون هیچ گونه محدودیت و اولویت‌بندی می‌توانند از طریق ورود به بخش خدمات اینترنتی سایت بانک صادرات ایران درخواست عضویت نموده و با مراجعه حضوری به شعبه انتخابی پس از فعال سازی کد کاربری خود و دریافت دستگاه رمزساز، عملیات بانکی مورد نیاز را در هر مکان و در هر زمان از طریق اینترنت انجام دهند.

امکان ارائه خدمات اینترنتی به کلیه صاحبان حساب‌های سپهری و بالا بودن ضریب امنیتی که از هر گونه نفوذ و دخل و تصرف غیرمجاز جلوگیری خواهد نمود، از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد سیستم اینترنتی بانک صادرات ایران است. شعبه مجازی بانک صادرات در مرحله نخست خدمت‌رسانی خود قادر به اطلاع‌رسانی وضعیت حساب ارائه صورتحساب و انتقال وجه بین حساب‌های سپهری مشتریان خواهد بود.