طرح سپاسه بانک سامان آغاز شد

گروه بازار پول - به منظور استفاده هر چه بیشتر از کارت‌های بانکی جهت خرید از طریق دستگاه‌های پایانه فروش، طرح سپاسه سامان در آبان ماه شروع شده است. به گزارش روابط عمومی بانک سامان، طرح تشویق مشتریان به خرید الکترونیکی با کارت‌های عضو شتاب به ویژه کارت‌های بانک سامان از طریق دستگاه‌های پایانه فروش سامان، در این ماه در کشور اجرایی شده است.

بنابر این گزارش، در طرح سپاسه سامان که به صورت ماهانه و بدون قرعه‌کشی برگزار می‌شود، به آن دسته از دارندگان سامان کارت و کارت‌های عضو شتاب که خریدهای روزانه خود را از طریق دستگاه‌های پایانه فروش بانک سامان انجام دهند، به طوری که تراکنش‌های بیشتری را بر این دستگاه‌ها در تهران و شهرستان‌ها داشته باشند، هدایای ارزنده‌ای اختصاص می‌یابد.

این گزارش می‌افزاید: دارندگان سامان کارت و دیگر کارت‌های عضو شتاب به ازای هر ۱۰۰هزار ریال تراکنش خرید از دستگاه‌های POS بانک سامان، امتیاز کسب می‌کنند که این مساله در مورد کارت‌های حساب کوتاه مدت بانک سامان یک امتیاز و کارت‌های حساب‌قرض‌الحسنه دو امتیاز می‌باشد.

در ضمن دارندگان دستگاه‌های پایانه فروش بانک سامان که تقاضای بیشتری بر روی دستگاه‌های آنها صورت گیرد نیز از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

از جمله هدایای سپاسه سامان می‌توان به اعطای خودرو، تورهای سیاحتی یا زیارتی به برگزیدگان به انتخاب شخصی آنها، تورهای داخلی و خارجی، کارت‌های هدیه با مبالغ بالا و ده‌ها جوایز نقدی دیگر اشاره نمود.

در پایان امسال هدیه‌ای بسیار ویژه به یکی از برگزیدگان این طرح اهدا می‌شود که این شخص برگزیده حتی می‌تواند در اسفند ماه، بیشترین خرید را از دستگاه‌های پایانه فروش بانک سامان انجام داده باشد.

براساس این گزارش، تاکنون تعداد پایانه‌های فروش بانک سامان به حدود ۲۴هزار و یکصدوسی عدد رسیده که قرار است تا پایان امسال این رقم تقریبا دوبرابر گردد.

این گزارش می‌افزاید: با وجود مشکلات عدیده در رشد و توسعه خرید با کارت آمار تراکنش‌‌های خرید از این دستگاه‌ها نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰برابر رشد داشته است.

در حال حاضر ۱۰شعبه پرداخت الکترونیک سامان تاکنون اقدام به نصب پایانه‌های فروش سامان در ۷۵شهرستان نموده‌اند که به زودی و براساس یک برنامه فشرده، این امکان جهت ساکنان یکصد و پنجاه شهر فراهم می‌شود.

قابل توجه آنکه این ۱۰شعبه شامل تهران، کیش، مشهد، قم، تبریز، اصفهان، کرمان، کرج، شیراز و بابل می‌باشد.

در حال حاضر بیش از ۱۷میلیون دارنده کارت‌های عضو شتاب در کشور وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این رقم تا ۲۳میلیون کارت برسد.

سپاسه سامان در شرایطی برگزار می‌شود که رواج هر چه بیشتر خریدهای الکترونیکی، استفاده از کیف پول الکترونیکی و جلوگیری از حمل پول فیزیکی، سهولت در جابه‌جایی نقدینگی، کاهش ترافیک و خرید مطمئن و آسان در مراکز خرید از جمله مباحث روز دنیا و اهداف مبتنی بر جلب رضایت شهروندان و رعایت اصول مشتری‌مداری در بانک‌ها می‌باشد.