گروه بازار پول- قبوض تلفن‌همراه با کارت‌های بانکی پارسیان با کارت‌های بانکی پارسیان از طریق اینترنت قابل پرداخت است. اصغر باباپور، مدیر پذیرندگان کارت (مراکز فروشگاه‌های مجازی و حقیقی) شرکت تجارت الکتریک پارسیان با بیان این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک و تکمیل فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد خود با عقد قرارداد با شرکت ارتباطات سیار امکان پرداخت قبوض تلفن‌همراه از طریق اینترنت (دروازه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان) را مهیا ساخت.

وی افزود: از این پس کلیه دارندگان کارت‌های بانک پارسیان و همچنین سایر بانک‌ها با مراجعه به سایت www.pec.ir از طریق اینترنت نسبت به پرداخت قبض موبایل خود اقدام کنند. وی ادامه داد: در صورتی که افراد متقاضی پرداخت اینترنتی قبوض، کارت‌های بانک پارسیان یا شبکه شتاب را ندارند می‌توانند به شعب بانک پارسیان مراجعه و کارت پرداخت اینترنتی بانک پارسیان را که در مبالغ مختلف قابل خریداری است تهیه کنند.

وی گفت: با خرید کارت‌های اینترنتی بانک پارسیان امکان پرداخت قبوض تلفن‌همراه، تلفن‌ثابت، برق و ‌آب نیز امکان‌پذیر است و دارندگان کارت‌های فوق و سایر کارت‌های بانک پارسیان و شتاب می‌توانند علاوه بر پرداخت قبوض از فروشگاه‌های طرف قرارداد پارسیان بلیت قطار، بلیت اتوبوس، رزرو هتل، خرید تورهای مسافرتی و حتی مایحتاج عمومی مصرفی روزانه خود را نیز از اینترنت بدون مراجعه حضوری خریداری کنند. این شرکت در نظر دارد با تکمیل فروشگاه‌های اینترنتی طرف قرارداد انواع خدمات مورد نیاز عموم مردم و دارندگان کارت‌های بانک را ارائه کند.