گروه بازارپول- محمد واقف، مدیر روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان گفت: با توجه به اینکه همه‌ساله جمع کثیری از هموطنان عزیز به حج تمتع و یا عمره اعزام می‌شوند و غالبا از ارز‌های رایج در کشور عربستان استفاده می‌کنند و با در نظرگرفتن اینکه جابه‌جایی و نقل و انتقال ارز‌های همراه حجاج مشکلات فراوانی را برای آنها به وجود آورده که از مهم‌ترین آن می‌توان به گم شدن وجه ارزی اشاره نمود.

به همین منظور شرکت تجارت الکترونیک پارسیان وابسته به بانک پارسیان اقدام به صدور زائرکارت پارسیان نمود که به زائران گرامی این امکان را می‌دهد تا به این وسیله از فروشگاه‌های کشور عربستان خرید کرده و یا از دستگاه‌های خودپرداز آن کشور وجه نقد دریافت نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، واقف توصیه کرد به منظور جلوگیری از هرگونه مشکلات از این قبیل زائران محترم به هنگام برداشت وجه‌نقد از دستگاه‌های خودپرداز کشور عربستان فقط به اندازه لازم برای خریدشان وجه‌نقد کرده و از برداشت مبالغ اضافی خودداری نمایند.

واقف در پایان گفت: هم‌اکنون این کارت در تمامی شعب بانک پارسیان عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای تهیه آن اقدام نمایند.