گروه بنگاه‌ها- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان دراولین نمایشگاه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت پککو، این نمایشگاه که درتاریخ ۱۸ و ۱۹ شهریور ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار شد شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با برپایی غرفه نسبت به معرفی ارائه آخرین دستاوردها و خدمات نوین این شرکت در زمینه پرداخت الکترونیک، (شامل انواع دستگاه کارتخوان ثابت و بی‌سیم، قابلیت صدور کارت برای سازمان‌ها و نهادها، معرفی درگاه پرداخت اینترنتی و...) اقدام کرد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در روز اول این نمایشگاه تقی‌پور، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات پس از افتتاح نمایشگاه در بازدید از غرفه‌ها، از غرفه پککو نیز دیدن کرد و در این بازدید خدمات این شرکت توسط کارشناسان حاضر در غرفه برای وی تشریح شد. همچنین مدیران ارشد فن‌آوری اطلاعات و شرکت‌های نفت و گاز در این کنفرانس و نمایشگاه حضور داشتند. پککو در حال حاضر با صدور انواع کارت‌های سازمانی در حوزه صنایع نفت خدمات گسترده و مطلوبی را به مجموعه شرکت‌های نفتی ارائه می‌کند.

شرکت پککو با نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی بیش از نیم میلیون کارتخوان فروشگاهی در بیش از ۵۲۰ شهر که سهم ۲۳ درصدی از کل کارتخوان‌های فروشگاهی را شامل می‌شود از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در کشور است.