گروه بنگاه‌ها- با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران عملیات ساخت مدرسه ۱۳ کلاسه شهدای بانک صادرات ایران در منطقه محروم و آسیب‌دیده از زلزله اخیر آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محمد رضا پیشرو، مدیرعامل این بانک هدف از اجرای این طرح را اظهار همدردی با آسیب‌دیدگان زلزله زده و ترویج سنت حسنه مدرسه‌سازی برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان محروم اعلام و اظهار امیدواری کرد که با تداوم این کمک‌ها شاهد تسریع در عملیات اجرایی آن باشیم. در این گزارش آمده است این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسوولیت‌های اجتماعی، تاکنون ۷ مدرسه را در استان‌های تهران، گلستان، کرمان، یزد، لرستان، خراسان رضوی و اصفهان تاسیس و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و علاوه بر مدارس یاد شده مجتمع آموزشی نیز در استان گلستان احداث نموده است که بیشتر این مدارس در نقاط روستایی ساخته شده‌اند.

بانک صادرات ایران با مشارکت در امر مقدس مدرسه‌سازی گام‌های مؤثرثی در راستای پیشرفت و آبادانی کشور برداشته و در بسترسازی برای پرورش نسل‌های آینده نقش فعالی داشته است.هیات مدیره این بانک با اهدای پنج و کارکنان بانک با اهدای یک روز از حقوق و مزایای خود به هموطنان آذربایجان شرقی حمایت و همدردی خود را با مردم زلزله زده اعلام کرده‌اند.