بانک ملت بیشترین جایزه را به صنایع دستی اختصاص داد

گروه بازار پول- بانک ملت در میان تمامی بانک‌های کشور، بالاترین حجم ریالی جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را برای خرید صنایع دستی ساخت داخل کشور اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک در دومین مرحله از سومین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه خود، ‌در راستای حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی در کشور، با اختصاص ۱۰میلیارد ریال برای خرید این مصنوعات، مقام نخست را در میان بانک‌های کشور از لحاظ میزان جوایز تخصیص داده به این بخش از آن خود کرد. براساس این گزارش، در این مرحله، یک‌هزار کارت ۱۰میلیون ریالی خرید صنایع دستی ویژه خرید فرش دستباف از سوی بانک ملت به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز تعلق گرفت که اسامی برندگان به زودی اعلام خواهد شد.

بر این اساس، هیات وزیران در همین راستا اواخر سال گذشته، در مصوبه‌ای بانک‌ها را مکلف کرد تا صنایع دستی را نیز در زمره جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز قرار دهنده که بانک ملت پیش از تصویب این موضوع با هدف حمایت از تولید داخلی، حدود ۱۵درصد از حجم ریالی جوایز خود را به این امر اختصاص داد.

بانک ملت درصدد است تا در دوره جدید جشنواره حساب‌های قر‌ض‌الحسنه پس‌انداز نیز، حمایت از تولیدات صنایع دستی را در اولویت قرار دهد و با اختصاص بخش بزرگتری از جوایز خود، علاوه بر ترغیب مردم به حضور در امر خداپسندانه قرض‌الحسنه استقبال از خرید صنایع دستی داخل را نیز افزایش دهد.