سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک تجارت 23درصد رشد کرد

قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک تجارت برگزار شد

گروه بازارپول- دومین مرحله از بیست و هفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک تجارت با حضور نمایندگانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، دادستان کل کشور، شورای‌عالی بانک‌ها و عضو هیات‌مدیره بانک تجارت روز گذشته در سالن آمفی‌تئاتر ساختمان اموراعتباری بانک تجارت برگزار شد. رشیدپور، مجری صدا و سیما مسوول اجرای برنامه بود. جوایز این دوره از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک تجارت ۸۶ کمک هزینه خرید مسکن به ارزش ۲۵میلیون تومان، ۱۸۶کمک هزینه خرید لوازم خانگی به ارزش ۲میلیون تومان، ۲۸۶کمک هزینه ازدواج به ارزش یک‌میلیون و ۴۰۰هزار تومان، ۳۸۶کمک هزینه حج و عتبات عالیات به ارزش ۸۰۰هزار تومان، ۳۸۶کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش ۶۰۰هزار تومان، ۱۳۸۶ سکه بهار آزادی و ۳۹۷۴۹۸ جایزه نقدی به ارزش ۱۰هزار تومان تعیین شده بود.

آخرتی، مدیر امور مناطق بانک تجارت در ابتدای مراسم با یادآوری اینکه پس‌انداز نقش‌ ارزنده‌ای در جهت تولید و توسعه کشور ایفا می‌کند،‌ گفت:‌ بر جذب منابع قرض‌الحسنه براساس آیات الهی در بانک تجارت تاکید خاصی شده و تبلیغات و اطلاع‌رسانی آن همراه با واقعیت و معنویت بوده است.

وی افزود: منابع قرض‌الحسنه به اعطای وام به موارد خیر مانند وام‌های اشتغال، بیماری، تحصیلی، ازدواج و تامین مسکن تخصیص می‌یابد.

آخرتی با اشاره به اینکه مرحله اول در ۶ماه اول سال ۸۵ برگزار شد خاطر نشان کرد: مانده حساب‌های قرض‌الحسنه از ۶هزار و ۹۴۶میلیارد ریال در دوره اول به ۸هزار و ۶۰۰میلیارد ریال در اسفند ۸۵ رسید و حکایت از رشد ۲۳درصدی در پایان ۶ماهه دوم دارد.

او ارزش جوایز مرحله دوم را ۷۷میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: با اختصاص هر ۵۰هزار ریال یک امتیاز بیش از ۳۰میلیارد امتیاز مربوط به ۶میلیون فقره حساب در این دوره در قرعه‌کشی شرکت دارند.

به گفته آخرتی عدد ۰۹۹۹۸۰۰۲۶ کمترین امتیاز ۱۷۳۷۸۰۰۲۶۲ بیشترین امتیاز این دوره است.

در جدول فوق سرلیست‌های جوایز قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک تجارت آورده شده است: