در راستای ارائه خدمات نوین بانکی به مردم‌، سامانه جاری فراگیر به خدمات بانک تجارت افزوده شد‌.

به گزارش روابط عمومی‌بانک تجارت در مراسم آغاز به کار این سامانه که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور سید داود زارع اسکندری مدیرعامل و روسای شعب این بانک در تهران برگزار شد قابلیت‌های این خدمت جدید بانک تجارت تشریح شد‌. اسکندری در این مراسم با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش بانک‌ها به مشتریان گفت : شرایط رقابتی حال حاضر به گونه‌ای است که مشتریان برای انجام امور بانکی خود بانکی را انتخاب می‌کنند که بهترین سرویس را در اختیار آنان قرار دهد‌. در این شرایط بانکی موفق است که با شناسایی نیازهای پنهان و رو به افزایش مشتریان برنامه‌ریزی لازم را برای پاسخگویی به این نیازها پیش‌بینی کند.

مدیرعامل بانک تجارت قابلیت‌های سامانه جاری فراگیر را برشمرد و افزود: همه مشتریانی که از این خدمت جدید بانک تجارت استفاده می‌کنند قادر خواهند بود خدمات مورد نظر را به صورت ONLINE از طریق شعب بانک تجارت دریافت کنند‌.

اسکندری همچنین از ONLINE شدن همه حساب‌های نزد این بانک اعم از جاری‌، قرض‌الحسنه‌، کوتاه مدت و‌... در آینده نزدیک خبر داد و افزود: همکاران بخش انفورماتیک بانک با استفاده از سیستم مانیتورینگ و به صورت لحظه ای سرویس‌دهی شبکه فوق را نظارت می‌کنند و در این رابطه دستورالعمل مربوطه نیز به شعب بانک ابلاغ شده است‌.

مشتریانی که نزد بانک تجارت حساب جاری دارند می‌توانند ضمن مراجعه به شعبه دارنده حساب و تکمیل فرم مربوطه حساب جاری خود را فراگیر کنند و نیازی به افتتاح حساب جدید نیست.