مدیر بیمه اتومبیل بیمه دانا گفت:بیمه نامه تمام خطر اتومبیل با کلیه پوششهای ممکن در بیمه بدنه اتومبیل، عرضه خواهد شد.

وحیدرضا باختری، در گفت‌وگو با موج با بیان این مطلب در خصوص،‌ ایجاد طرح‌های جدید در جهت رقابت با شرکت‌های بیمه‌ای دیگر دولتی و خصوصی اظهار داشت: یک نوع بیمه‌نامه بدنه جدید با نام بیمه نامه تمام خطر اتومبیل در حال طراحی است به طوری که همه پوشش‌های ممکن در بیمه بدنه اتومبیل را عرضه کند. وی همچنین در خصوص دیگر برنامه‌های صورت گرفته در شرکت بیمه دانا تاکید کرد: افزایش اختیارات شعب موجب تسریع و تسهیل در پرداخت خسارتهای اتومبیل چه در بخش ثالث و چه در بخش بدنه خواهد شد همچنین در زمینه ارزیابی خسارت برنامه‌ای پیاده شده است که در صنعت بیمه سال گذشته این کار انجام نشده بود.

وی تاکید کرد: برای تک‌تک ارزیاب‌های شرکت آزمون‌ها و دوره‌هایی تهیه شد و طی برگزاری امتحانات کمک کننده افزایش اختیارات شعب شده است.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه دانا در مورد اقدامات صورت گرفته شرکت در سال گذشته، گفت: در سال ۸۵ بیمه نامه ۵۰۰هزار خودرو در بخش ثالث به فروش رسید و ۹۰هزار خودرو هم بیمه شد. وی گفت: رشد تعداد بیمه بدنه در سال گذشته ۴۰‌درصد و در بخش ثالث ۳۵درصد بوده است. باختری در خصوص برنامه‌های سال‌جاری تصریح کرد: در سال ۸۵ برنامه به روز خسارت اتومبیل راه‌اندازی شد و در سال‌جاری برنامه صدور به روز نیز در نظر گرفته شده است به طوری که کل نمایندگان به این نظام مجهز خواهند شد.

وی افزود: راه‌اندازی خدمات آنلاین موجب انتقال اطلاعات به روز و تسهیل در پرداخت خسارت‌ها خواهدشد.

مدیر بیمه اتومبیل بیمه دانا در پایان اظهار داشت: در پایان سال ۸۵ تلاش شد در پرداخت کل خسارتهای دیه تسریع صورت گیرد و در سال ۸۶ نیز با توجه به تاکید مدیر عامل جدید سعی در سرعت بخشیدن بیشتر در این زمینه خواهد شد.