گروه بازارپول- روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتبار قوامین اعلام کرد: ششمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه موسسه قوامین با بیش از ۶۶۶۶۶ جایزه در ۲۰خرداد ماه سال‌جاری با حضور هیات نظارت و نمایندگان مراجع قانونی برگزار می‌شود. این گزارش حاکی است کلیه مشتریانی که با حداقل موجودی ۱۰۰۰۰۰ریال در یکی از شعب موسسه مالی و اعتباری قوامین تا پایان اردیبهشت ماه افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی نموده‌اند در این قرعه‌کشی شرکت داده شده و از میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیرنقدی آن بهره‌مند می‌شوند.

روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتباری قوامین در این گزارش ضمن برشمردن جوایز ششمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های پس‌انداز قرض‌الحسنه این موسسه ۶کمک هزینه خرید مسکن، ۶۰کمک هزینه خرید خودرو، ۶۰۰کمک‌هزینه سفر زیارتی حج عمره و عتبات عالیات را از جمله جوایز این قرعه‌کشی اعلام کرد و افزود: برندگان این مرحله از قرعه‌کشی موسسه قوامین می‌توانند برای آگاهی از نتایج قرعه‌کشی از تاریخ ۱۰تیر ماه به سایت موسسه قوامین به آدرس www.ghavamin.com مراجعه کنند.

همچنین می توانند از طریق شعبه‌ای که در آن حساب دارند و یا از طریق پیام کوتاه (sms) شماره‌حساب و کد شعبه خود را به شماره ۱۰۰۰۲۲۴۰۱ ارسال و از نتایج قرعه‌کشی آگاهی یابند.