گروه بازارپول- بیست و یکمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، شورای عالی بانک‌ها، بانک مرکزی و اعضای هیات‌مدیره بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، جوایز ممتاز این دوره از قرعه‌کشی شامل ۵۰۰ فقره هزینه نقدی خرید خودرو هر کدام به مبلغ ۱۵۰میلیون ریال، یک‌هزار و یکصد فقره تسهیلات یکصدمیلیون ریالی خرید مسکن بدون سپرده‌گذاری یک‌هزار فقره کمک هزینه ۴میلیون ریالی سفر زیارتی حج عمره مفرده می‌باشد.

اسامی برندگان جوایز این دوره تا دهم خردادماه سال‌جاری از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار و سایت اینترنتی بانک رفاه به نشانی www.REFAH-BANK.IR به اطلاع عموم خواهد رسید.

همچنین مشتریان بانک رفاه می‌توانند از روز دهم خردادماه با استفاده از تلفن‌همراه و به وسیله پیام کوتاه (SMS) از نتایج قرعه‌کشی جوایز ویژه حساب‌های قرض‌الحسنه مطلع شوند.

برای بهره‌گیری از این امکان خودکار کافی است مشتری ابتدا شماره حساب خود و پس از یک فاصله کد شعبه‌ای که در آن حساب دارد را وارد کرده و به شماره ۳۰۰۰۴۴ ارسال نماید.

در صورتی که مشتری برنده یکی از جوایز ویژه باشد، بلافاصله سامانه مذکور برای وی پیامی حاوی خبر برنده شدن و نوع جایزه را ارسال خواهد کرد و در صورت عدم برنده شدن پیامی با همین مضمون به مشتری فرستاده می‌شود.