گروه بازارپول- امکان پرداخت تمامی قبوض تا ۴۰ روز پس از مهلت تعیین شده در قبض از طریق شعب بانک ملت در سراسر کشور فراهم شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت‌، با اجرای طرح هماهنگ پرداخت در این بانک‌، از این پس مردم می‌توانند تا ۴۰ روز پس از مهلت تعیین‌شده در قبض خود‌، با مراجعه به بیش از یکهزار و ۹۵۰ شعبه بانک ملت در سراسر کشور نسبت به پرداخت قبض خود اقدام کنند‌.

بر اساس این گزارش‌، با اجرای این طرح در بانک ملت‌، پرداخت قبوض از حالت منطقه‌ای خارج و امکان پرداخت حضوری قبوض فارغ از منطقه جغرافیایی شرکت صادرکننده قبض در تمامی شعب بانک ملت فراهم شده است که بدین ترتیب مردم می‌توانند در هرکجای ایران قبوض خود را از طریق این بانک بپردازند.

بر این اساس‌، از دیگر مزایای طرح جدید بانک ملت‌، امکان حذف ارسال ته سوش از سوی بانک برای شرکت‌های صادرکننده قبوض است به عبارت دیگر بانک‌ملت تمامی اطلاعات موجود در قبوض را پردازش می کند و در کمتر از ۱۲ ساعت در اختیار شرکت‌های مذکور قرار می دهد که این امر باعث ارسال به موقع اطلاعات و به تبع آن کاهش خطاها می شود. «ته سوش قسمت دوم قبض است که نزد بانک باقی می‌ماند و بانک‌ها می‌بایست در پایان روز آن را به مامور شرکت‌های صادرکننده قبوض تحویل می دادند که با این طرح‌، ته سوش نزد بانک ملت باقی می‌ماند.»