بانک ملت با هدف تحقق بانکداری الکترونیک و با استفاده از امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد سامانه متمرکز خود، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ارائه می‌دهد. به گزارش روابط عمومی‌ بانک ملت، دریافت و واریز آنی وجوه مربوط به هزینه مکالمات و افزایش سقف اعتباری سیم‌کارت‌ها از جمله این خدمات است.براساس این گزارش، ارایه این خدمات با استفاده از «کد شناسه واریزکننده» حساب‌های متمرکزکه برای شناسایی واریزکننده وجه به مشتریان اختصاص داده شده است صورت می‌گیرد که این امر علاوه بر تسهیل در امر دریافت و واریز وجوه، باعث افزایش سرعت و دقت در انجام امور می‌شود.

بر این اساس، دارندگان سیم کارت تلفن‌همراه شرکت ایرانسل می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز علاوه بر مراجعه به بیش از یک‌هزار و ۹۵۰ شعبه بانک ملت در سراسر کشور، با استفاده از کد شناسه ۱۲ رقمی‌خود، از طریق بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ پایانه خودپرداز و سایت بانکداری الکترونیک این بانک، به پرداخت وجوه مربوطه به صورت آنلاین اقدام کنند.

این گزارش حاکی است دارندگان ملت کارت می‌توانند با استفاده از پایانه‌های خودپرداز بانک ملت و انتخاب گزینه «حساب‌های فعال کارت»، رمز مربوطه را وارد کنند و سپس با انتخاب گزینه «انتقال وجه» در صفحه مربوط به نوع خدمت، مطابق فرمان سیستم نسبت به ورود اطلاعات مورد نیاز اقدام و پس از انجام موفقیت آمیز عملیات، رسید تایید انجام حواله الکترونیک خود را از دستگاه دریافت کنند.

همچنین مشترکان ایرانسل دارای هریک از حساب‌های متمرکز بانک ملت شامل جام، سپرده قرض‌الحسنه متمرکز و ملت کارت می‌توانند پس از اخذ کد شناسه و رمز عبور از شعبه افتتاح کننده حساب، با مراجعه به سایت بانکداری الکترونیک این بانک به نشانی www.bankmellat.ir، از طریق سرویس حواله الکترونیک، وجوه خود را واریز کنند.