اولین سمینار ارتقای کیفی شبکه فروش بیمه سامان برگزار شد

گروه بازار پول-اولین سمینار گسترش و ارتقای کیفی شبکه فروش بیمه سامان با حضور مدیرعامل، معاون، تنی چند از مدیران و روسای شعب شرکت بیمه سامان، روسای شعب بانک سامان و مهندس درگی و دکتر فتوت استادان دانشگاه و کارشناسان خارجی در سالن کنفرانس بانک سامان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، این شرکت به منظور آموزش نوین فروش بیمه‌نامه به نمایندگان جوان خود با دعوت از کارشناسان فروش بیمه خارجی اقدام به برگزاری سمینار ارتقای کیفی شبکه فروش نمود.

سمینار فصلی برای نمایندگان بیمه سامان

احمدرضا ضرابیه، مدیر فناوری و توسعه با اشاره به اینکه بیمه سامان دومین سال فعالیت خود را پشت سر گذاشت گفت: این شرکت سال اول را با تجهیز و اخذ مجوز طرح‌های جدید بیمه‌ای از بیمه مرکزی ایران به انجام رساند و در سال دوم آموزش نمایندگان را در اولویت برنامه‌هایش قرار داد.ضرابیه افزود: بیمه سامان در یک برنامه زمانبندی شده اقدام به تاسیس باجه در شعب بانک سامان نمود و اکنون ۲۱ شعبه این بانک مجهز به باجه بیمه سامان که توان ارائه انواع خدمات بیمه‌ای را دارند می‌باشد.ضرابیه با اعلام اینکه بیمه سامان ظرف ۶ ماه آینده در کلیه شعب بانک سامان باجه می‌زند و برای ۲۴۰ نماینده کد صادر می‌کند اظهار داشت: ‌سیاست بیمه سامان در بحث صدور بیمه‌نامه نظارت مدیریت فروش از ابتدای کار تا آخرین نقطه صدور بیمه‌نامه برای رضایت بیشتر مشتری است.مدیر فناوری و توسعه با معرفی احمد محمدزاده، مدیر فروش شرکت بیمه سامان خاطرنشان کرد: مدیریت فروش شرکت تجربه ۱۵ سال فعالیت در شرکت‌های بیمه معتبر دنیا را دارد که در آغاز فعالیت در بیمه سامان به منظور آموزش حرفه‌ای نمایندگان جوان اقدام به برگزاری سمیناری با حضور مدعوین خارجی نمود. ضرابیه در خاتمه گفت: سمینار مذکور به صورت فصلی با حضور نمایندگان، نمایندگان ویژه عمر و کارگزاران برگزار می‌شود.

بازبینی مجدد

محمدزاده مدیرفروش بیمه سامان با آموزش نام تجاری شرکت و حفظ وجهه آن در بازار رقابت سمینار این دوره را آغاز کرد.او با اشاره به اینکه دنیا تغییر کرده است خاطرنشان کرد: زمان آن رسیده که ما نیز دیدگاه خود را تغییر دهیم و درک کنیم مسایل اقتصادی چه تاثیری بر زندگی ما داشته است.

محمدزاده افزود: شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری با جمع‌آوری پول‌های خرد مردم فعالیت می‌کنند و ضمن دستیابی به سود دوجانبه موجب گردش سرمایه و رشد اقتصادی می‌شوند.

او یادآور شد: رشد اقتصادی هر کشور به فعالیت تک‌تک افراد آن جامعه برمی‌گردد.محمدزاده از نمایندگان بیمه سامان خواست: تکنیک فروش خود را مجددا بازبینی کرده و همواره حرمت شرکت‌های رقیب را حفظ کنند. کارشناسان داخلی وخارجی نیز در خصوص آخرین روش فروش بیمه‌نامه به ویژه بیمه‌های عمر برای نمایندگان بیمه سامان صحبت کردند.