معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام گفت: بانک‌ها مهم‌ترین پشتوانه رشد اقتصادی کشور هستند. به گزارش ایسنا، «احمد هاشمی» در آیین افتتاح نخستین شعبه بانکی الکترونیکی بانک صادرات شهر ایلام بیان کرد: نقش بانک‌ها به عنوان بنگاه‌های بزرگ مالی در جامعه انکارناپذیر بوده و ریشه‌های رشد اقتصادی در کشور از طریق بانک‌ها توسعه می‌یابد.

وی بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و دانش الکترونیک را از ملزومات خدمات رسانی به شهروندان دانست و تاکید کرد: بانک‌ها باید با تسریع در کار خدمات‌رسانی زمینه را برای رضایتمندی مراجعه‌کنندگان فراهم کند.

هاشمی اضافه کرد: بانکداری الکترونیک شیوه‌ای مفید در راستای کاهش هزینه‌های دولت و سهولت در نقل و انتقال وجه شهروندان است و همه بانک‌ها در این خصوص گام‌های بسیار مثبتی برداشته‌اند. در ادامه این آیین مدیر‌عامل بانک صادرات استان ایلام افتتاح شعبه شبانه‌روزی ۷۲۴ بانک صادرات را اتفاقی بزرگ و هفتمین شعبه شبانه‌روزی بانک صادرات در کشور عنوان کرد.

«رضا صدیق» افزود: این شعبه دارای امکان برداشت وجه نقد، انتقال وجه و امکانات اینترنتی حساب سپهر و مجهز به دوربین‌های مداربسته است.

وی هزینه راه‌اندازی این شعبه شبانه‌روزی را بیش از ۶۰۰میلیون ریال عنوان کرد.

وی اضافه کرد: دارندگان هر یک از کارت‌های شبکه بانکی شتاب در کشور می توانند از طریق این شعبه نسبت به بهره‌گیری از خدمات بانکی اقدام کنند.

صدیق با تاکید بر ضرورت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، استفاده از فناوری روز دنیا را از برنامه‌های مدنظر سیستم بانکی برای بهبود خدمات‌رسانی دانست.