رونمایی از سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک ملت

همچنین مراسم رونمایی از سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک ملت با حضور مدیرعامل و مدیران این بانک برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سایت جدید اطلاع‌رسانی این بانک با استفاده از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین نرم‌افزارهای موجود و با استفاده از تکنیک‌های فنی، گرافیکی و محتوایی روز دنیا طراحی و راه‌اندازی شده و اطلاعات آن به صورت لحظه‌ای به روز می‌شود.

براساس این گزارش، روابط عمومی بانک ملت پس از یک سال مطالعات و نیازسنجی‌های دقیق، سایت جدید خود را با رویکردی جدید و مدیریت علمی و با شکلی کاملا متفاوت با قبل راه‌اندازی کرد تا بدین ترتیب هم پاسخگویی نیازهای جدید مشتریان باشد و هم خدمات متنوع بانک را به آنان عرضه کند.

بر این اساس، در سایت جدید مشتریان به راحتی می‌توانند همه بروشورهای خدمات بانکی، گزارش‌های سالانه بانک، نشریات داخلی و اطلاعات واحدهای ستادی را مشاهده کنند.

با راه‌اندازی این سایت که فاز نخست پورتال بانک ملت به حساب می‌آید، مشتریان قادر خواهند بود با ورود به سایت مرکزی بانک به نشانی www.bankmellat.ir هم از اطلاعات بانکی موجود در آن که در بیش از یکصد صفحه وب تنظیم شده استفاده کنند و هم از اطلاعات مربوط به زیر سایت بانکی استان خود بهره ببرند.

صرفه‌جویی در هزینه و زمان ایجاد و به روزرسانی وب‌سایت‌ها، پشتیبانی مطمئن‌تر، انعطاف‌پذیری بیشتری و امنیت بالاتر از جمله مزایای سایت جدید اطلاع‌رسانی بانک ملت است.