گروه بازار پول - تا پایان بهمن ماه سال جاری از سوی بانک صادرات 10هزار و 550میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های کوچک اقتصادی و طرح‌های زودبازده و کارآفرین پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات این بانک در اجرای اهداف برنامه توسعه اقتصادی کشور در زمینه اشتغالزایی و طرح گسترش بنگاه‌های کوچک اقتصادی زودبازده و کارآفرین همسو با سیاست‌های مهرورزی و عدالت‌گستری دولت از ابتدای سال ۸۴ تا پایان بهمن ماه سال جاری بالغ بر ۱۰۵۵۰میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و طرح‌های زودبازده و کارآفرین که در اقصی نقاط کشور فعالیت دارند پرداخت کرده است.
این تسهیلات برای 88هزار نفر فرصت شغلی جدید ایجاد کرده و همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فارس به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات را در قالب بنگاه‌های کوچک اقتصادی و طرح‌های زودبازده و کارآفرین از بانک صادرات دریافت کرده‌اند.
متقاضیان جدید دریافت تسهیلات از سهمیه سال ۸۵ در قالب بنگاه‌های کوچک اقتصادی و طرح‌های زودبازده و کارآفرین نیز طرح‌های خود را به شعب بانک صادرات ارائه و قراردادهای آنان به ارزش ۷۴۵۵میلیارد ریال منعقد شده که به زودی از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.