آمادگی صنعت بیمه برای ارائه خدمات بیمه اتکایی به نیروهای مسلح

گروه بازارپول- دکتر کهزادی، رییس کل بیمه مرکزی در همایش مدیران بیمه‌ای بنیاد تعاون سپاه بر آمادگی صنعت بیمه برای همکاری ویژه و ارائه خدمات اتکایی به نیروهای مسلح تاکید کرد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه مرکزی، همایش مدیران بیمه‌ای بنیاد تعاون سپاه، با حضور رییس کل بیمه مرکزی برگزار شد. در این همایش دکتر کهزادی با تقدیر از فعالیت‌های وسیع انجام شده، به راهکارهای متعددی برای توسعه خدمات بیمه‌ای در نیروهای مسلح و پرسنل سپاه پاسداران اشاره کرد. وی با اشاره به تسلط و کارآمدی مجموعه بیمه‌ای مستقر در سپاه پاسداران اظهار امیدواری کرد که در بخش بیمه‌های عمر و پس‌انداز، حادثه و بازنشستگی نیروهای مسلح نیز خدمات گسترده‌تر و با کیفیت بهتری ارائه شود.

دکتر کهزادی همچنین از آمادگی مجدد بیمه مرکزی برای صدور مجوز شرکت بیمه‌ای نیروهای مسلح در قالب یک شرکت بیمه خصوصی خبر داد. وی در بخش دیگری از سخنانش بر رعایت دقیق اصول مدیریت ریسک در فعالیت شرکت‌های بیمه تاکید کرد و این موضوع را لازمه فعالیت تجاری بیمه‌ها دانست که غفلت از آن خسارت‌های فراوانی برای بیمه‌گر و بیمه‌گزار به دنبال خواهد داشت. رییس کل بیمه مرکزی، همچنین دستور‌‌‌العمل‌های نظارتی بیمه مرکزی را در جهت منافع شرکت‌ها و بیمه‌گزاران دانست.

دکتر کهزادی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر تلاش دولت برای ثروتمندشدن مردم و رفع مشکلات اقتصادی اقشار مختلف جامعه، بیمه‌های عمر و پس‌انداز را یکی از راهکارهای این موضوع برشمرد که هم بر ثروت افراد می‌افزاید و هم باعث امنیت روانی و مالی بیمه‌گزاران خواهد شد.

رییس کل بیمه مرکزی همچنین از سازمان‌های بزرگ خواست که در خصوص تخفیفات حق بیمه‌ها اصرار فراوانی نداشته باشند تا شرکت‌های بیمه بتوانند تعهدات و خدمات خود را بدون دغدغه و با کیفیت مناسبی ارائه دهند.

وی در پایان صحبت‌هایش از خدمات وسیع انجام شده در حوزه بیمه پرسنل نیروهای مسلح و سپاه پاسداران ابراز خرسندی مجدد نمود و اظهار امیدواری کرد که شرکت‌‌های بیمه و نیروهای مسلح بتوانند در حوزه سرمایه‌گذاری نیز خدمات متقابلی به یکدیگر ارائه دهند.

این گزارش می‌افزاید: در همایش مدیران بیمه‌ای بنیاد تعاون سپاه، که به بررسی مسایل و بازآموزی مدیران استانی اختصاص داشت. سردار مداح، جانشین مدیر عامل بنیاد تعاون و سرهنگ پاسدار هاشمی، مدیر امور بیمه‌ای این بنیاد طی سخنانی بیمه پرسنل و اعضای خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را سومین وظیفه اصلی بنیاد تعاون برشمرد که پس از تامین مسکن این عزیزان اولویت بالایی دارد. همچنین در ادامه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه بیمه عمر، حادثه و خانواده پرسنل سپاه ارائه شد.