لیلا اکبرپور- ۱- شورای‌عالی بیمه اصلاح آیین‌نامه‌های شرکت‌های نمایندگی را به خرداد ماه سال ۸۶ موکول کرد. در جلسه شورای‌عالی بیمه که سه‌شنبه گذشته برگزار شد مقرر گردید، آیین‌نامه‌های ۶/۲۸ و ۷/۲۹ در خصوص میزان کارمزد نمایندگان و کارگزاران در فضایی خارج از التهاب بررسی شود و در خرداد ماه ۸۶ اصلاح شود. ۲ -گفته می‌شود از ابتدای سال ۸۶، شرکت‌های بیمه بازرگانی موظف می‌شوند در کنار پرداخت بخشی از حق بیمه‌های شخص ثالث به وزارتخانه‌های راه و ترابری، بهداشت و درمان و کشور، ۳درصد از حق بیمه‌های آتش‌سوزی را نیز به شهرداری‌ها پرداخت کنند.

۳ - سیدمحمد آسوده، مدیرعامل بیمه ایران به اتفاق آرا شرکت‌های بیمه دولتی و خصوصی بار دیگر رییس شورای سندیکای بیمه‌گران ایران شد.

۴ - حجاریان مدیرعامل بیمه ملت در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت در تابستان ۸۵ اعلام کرده بود: واحد پرداخت خسارت بیمه ملت در تعمیرگاه‌های مجاز سایپا و گروه بهمن راه‌اندازی می‌شود و این شرکت بعد از بیمه ایران بزرگ‌ترین واحد پرداخت خسارت را خواهد داشت، اما چند تن از بیمه‌گذاران بیمه ملت طی تماس تلفنی با روزنامه اعلام کرده‌اند با مراجعه به تعمیرگاه‌های مجاز یک عکس از خودروی تصادفی گرفته و به مرکز ایمیل می‌شود و کارشناس خودروی این شرکت در مرکز با نگاه به عکس برآورد خسارت می‌کند.

۵ - یک منبع آگاه گفت: بانک سرمایه در مزایده خرید سهام شرکت بیمه صادرات و سرمایه‌گذاری برنده شده و بیمه مرکزی با واگذاری این شرکت به بانک سرمایه موافقت کرده است.