گروه بازارپول- مدیر روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین گفت: پنجمین مرحله فروش اوراق گواهی سپرده ویژه رمایه‌گذاری بانک اقتصاد نوین آغاز می‌شود. زهرا حق‌شعار با بیان اینکه زمان فروش اوراق از تاریخ ۱۶اسفند تا پایان وقت اداری ۲۱اسفند ماه سال‌جاری است افزود: بانک اقتصاد نوین به منظور توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از کارآفرینان، در مرحله پنجم یک‌هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده به فروش می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: سود علی‌الحساب این اوراق ۱۶درصد در سال و معاف از مالیات بوده و سود آن روزشمار است.به گفته مدیر روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین، اوراق گواهی سپرده این بانک، بی‌نام و قابل انتقال به غیر بوده و دارنده آن مالک اوراق شناخته می‌شود. حق شعار در خصوص اوراق گواهی سپرده مرحله پنجم بانک اقتصاد نوین گفت: این اوراق در قطعات یک‌میلیون، ۲میلیون، ۵میلیون، ۱۰میلیون، ۲۰میلیون و ۵۰میلیون ریالی منتشر و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اوراق فوق در کلیه شعب بانک اقتصاد نوین در تهران و شهرستان‌ها به فروش می‌رسد.مدیر روابط‌عمومی بانک اقتصاد نوین با یادآوری اینکه پیش از این فروش اوراق گواهی سپرده این بانک با استقبال هموطنان روبه‌رو شده و تاکنون ۳هزار و ۵۰۰میلیارد ریال آن در ۴مرحله به فروش رفته است گفت: بازخرید اوراق در هر زمان توسط شعبه فروشنده به عاملیت شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین طبق شرایط گواهی سپرده مندرج در ظهر اوراق صورت می‌پذیرد.حق شعار یادآور شد: اولین مرحله فروش اوراق گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری عامه یکساله با نرخ سود علی‌الحساب ۱۶درصد طی شانزدهم تا نوزدهم اسفند سال ۸۴ در سراسر کشور عرضه شد.