بانک سپه بن سفر کارت صادر می‌کند

گروه بازار پول - بانک سپه از سال ۸۶ برای کارمندان دولت بن سفر کارت صادر می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک سپه، حیدرآبادی پور عضو هیات‌مدیره این بانک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: بانک سپه با سازمان صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی تفاهمنامه‌ای برای صدور بن سفر کارت امضا کرده است بر این اساس از اردیبهشت ماه سال ۸۶ کلیه کارمندان دولتی که از طرف سازمان‌های مربوطه و با واسطه سازمان میراث فرهنگی به بانک سپه معرفی می‌شوند می‌تواند از کارت‌های سفر در دستگاه‌های کارت‌خوان مراکز اقامتی استفاده کنند.

عضو هیات‌مدیره بانک سپه افزود: در فاز اول بانک سپه موظف است در کلیه اماکن اقامتی، هتل‌ها و مهمانسراها که سازمان گردشگری معرفی می‌کند اقدام به نصب دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) کند و در فاز بعدی در اماکن دیدنی و موزه‌ها این دستگاه‌ها نصب خواهد شد.

وی گفت: دارندگان سفر کارت از مزایایی چون ۴۰درصد تخفیف در اتاق و ۱۰درصد تخفیف در غذا برخوردار می‌شوند.

آقای حیدرآبادری پور افزود: تمامی کارمندان دولت اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی می‌توانند بن کارت دریافت کنند. کارمندان سازمان بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی در اولویت دریافت بن سفر کارت قرار دارند.

وی گفت: هزینه صدور بن کارت به عهده بانک سپه است این تفاهمنامه به دلیل ایجاد امکان سفر برای اقشار کم درآمد جامعه توزیع مناسب سفر و اطلاع از جاذبه‌های گردشگری کشور همچنین فرهنگ سازی برای استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان انجام می‌شود.