موسسه مالی و اعتباری مهر در کشور ۷میلیون سپرده‌گذار دارد. به گزارش ایسنا‌، دکتر شفیع‌زاده، مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر، در مراسم افتتاح ساختمان موسسه مالی و اعتباری مهر لرستان در خرم‌آباد با اعلام مطلب بالا افزود: درحال‌حاضر این موسسه ۷میلیون سپرده‌گذار دارد و در سال آینده به سیستم الکترونیکی مجهز می‌شود.

وی گفت: در راستای سرعت بخشیدن به امور، توجه به حقوق مشترکان و جلب رضایت آنان از این سیستم در سال آینده برای نخستین‌بار در کشور استفاده می‌شود.

مدیر‌عامل موسسه مالی و اعتباری مهر در ادامه اظهار داشت‌: ۷۰۰ شعبه این موسسه در سراسر کشور فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع بانکداری در چند‌دهه اخیر در کشور یادآور شد: شعار این موسسه الگوی برتر خدمت‌رسانی به مردم است و وظیفه همه کارکنان است که خود را برای خدمت به مردم مجهز کنند.

شفیع‌زاده در ادامه با بیان اینکه نظام بانکی کشور در‌حال‌حاضر نسبت به کشورهای دیگر در جایگاه خوبی قرار ندارد، گفت: با همت مقام معظم رهبری و همه مدیران نظام جمهوری اسلامی در دو سال آینده تحول عظیمی در نظام بانکی کشور صورت می‌گیرد.

وی در ادامه از موسسه مالی و اعتباری مهر لرستان به‌عنوان یکی از موسسه‌های برتر کشور یاد کرد و افزود: استان لرستان به لحاظ پرداخت تسهیلات و سیستم بانکی در سطح کشور ازجمله استان‌های برتر است.