گروه بازار پول- بانک صادرات ایران براساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در نشریه اخبار مالی اسلامی برترین بانک اسلامی در ایران انتخاب و موفق به دریافت برترین نشان بانک اسلامی سال ۲۰۰۶ شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، نشریه معتبر مالی اسلامی وابسته به موسسه ردمانی (RED Money) مالزی که در زمینه اخبار و تحلیل بازارهای مالی و موسسات تخصصی و همچنین صنایع پیشرو در کوالالامپور مالزی فعالیت می‌کند اخیرا براساس نتایج یک نظرسنجی گسترده که از خوانندگان خود شامل مدیران بانک‌های اسلامی، شرکت‌های مالی اسلامی، موسسات دولتی و فعالان در عرصه پولی و بانکی انجام داد، اعلام کرد که بانک صادرات ایران طی ۲ مرحله بالاترین رای موفق را کسب و برترین نشان بانک اسلامی سال ۲۰۰۶ در ایران را به خود اختصاص داده است.

مدیریت موسسه ردمانی مالزی و همچنین مدیرمسوول و سردبیر نشریه مالی اسلامی با ارسال نامه و لوح‌های جداگانه به دکتر برهانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، انتخاب این بانک را به عنوان برترین بانک اسلامی در ایران اعلام و تبریک گفته‌اند.

موسسه ردمانی مالزی و نشریه مالی اسلامی در ماه مارس طی مراسم رسمی اهدای جوایز، از بانک صادرات ایران به خاطر دریافت برترین نشان بانک اسلامی سال ۲۰۰۶ تجلیل خواهد کرد.