گروه بنگاه‌ها- بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار مختلف جامعه، ۲۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه را تا پایان تیر ماه سال جاری پرداخت کرد . به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام تعهدات و مسوولیت‌های اجتماعی خود مبلغ ۲۷ هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه

را در سرفصل‌های مختلف به هموطنان پرداخت کرده است.

براساس این گزارش حدود ۸ هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بابت وام ازدواج و تهیه جهیزیه، ۵ هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال به منظور درمان بیماران و اشتغال‌زایی اختصاص داده و مبلغ ۱۳ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال در سرفصل‌های تعمیر و ودیعه مسکن، بهسازی مسکن روستایی، مشاغل خانگی و... پرداخت کرده است.

بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت‌های اجتماعی و کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه آمادگی دارد تا در جهت افزایش اشتغال و درآمد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ ۵۰ میلیون ریال ویژه مشاغل خانگی و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی به متقاضیان پرداخت نماید و همچنین این بانک به منظور کمک به بیماران نیازمند تسهیلات ویژه درمان بیماران را با ارائه معرفی‌‌نامه از بیمارستان‌ها پرداخت خواهد نمود.

این بانک در راستای حمایت از بخش‌های علمی و فرهنگی طی تفاهم‌نامه‌ای که به تازگی با دانشگاه آزاد به امضا رسانده پرداخت وام قرض‌الحسنه دانشجویی و حمایت و توسعه زیرساخت‌های آموزشی را در دستور کار قرار داده است.