گروه بنگاه‌ها- در آستانه شصتمین سالگرد تاسیس بانک صادرات ایران طی مراسمی با حضور فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا پیشرو مدیر عامل این بانک تفاهم‌نامه‌ای به منظور توسعه و ارتقای سطح تعاملات در زمینه‌های ارائه خدمات بانکی، آموزشی، پژوهشی و فن‌آوری بین این بانک و دانشگاه آزاد به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای انجام رسالت‌های فرهنگی و اجتماعی خود تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارائه خدمات متنوع بانکی در زمینه‌های مختلف، اعطای تسهیلات و تامین منابع مالی و ارائه خدمات بانکی به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رساند.

بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده مقرر شد؛ بانک نسبت به پرداخت وام قرض‌الحسنه دانشجویی به معرفی‌شدگان دانشگاه آزاد، اعطای تسهیلات بابت ساخت پروژه‌های ساختمانی و خرید تجهیزات آموزشی و آزمایشگاهی، تجهیز واحدهای دانشگاه آزاد به دستگاه خودپرداز و پایانه فروش، فراهم ساختن بسترهای لازم جهت واریز شهریه دانشجویی به صورت اینترنتی، ارائه خدمات ارزی در داخل و خارج از کشور، پرداخت تسهیلات مسکن به اعضای هیات علمی این دانشگاه اقدام کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی دراین مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از این اقدام بانک گفت: این اقدام خردمندانه بانک درجهت توسعه علم و دانش درجامعه است و نتیجه درک صحیح و شناخت است که درآینده برای دوطرف ثمرات مطلوبی خواهد داشت.

همچنین مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک نیز درسخنانی یادآور شد: این بانک با در اختیار داشتن ۳ هزار واحد بانکی فعال، دارای بزرگ‌ترین شبکه بانکی درکشور است که افتخار این را دارد تا عاملیت پرداخت تسهیلات دانشجویی را بردوش بگیرد و زمینه ارائه خدمات متنوع و گسترده را به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد فراهم سازد.