گروه بنگاه‌ها - مجمع عمومی عادی سالانه موسسه مالی و اعتباری مهر صورت‌های مالی منتهی به پایان سال ۱۳۹۰ را تصویب کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر، مجمع عمومی عادی سالانه موسسه مالی و اعتباری مهر با حضور مهندس سید پرویز فتاح به عنوان رییس مجمع، دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل ، معاونین، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان، حسابرس مستقل و بازرس قانونی به منظور استماع گزارش هیات‌مدیره و گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۰ برگزار شد.

بنابر این گزارش، اعضای مجمع، صورت‌های مالی موسسه را شامل؛ تراز نامه، صورت سود و زیان، صورت سود و زیان جامع و صورت‌ گردش وجوه نقد برای عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۹۰ را تایید کرد و در رعایت ماده ۱۴۴ قانون تجارت، موسسه حسابرسی و خدمات مالی

آگاه نگر را به مدت یک سال به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل انتخاب و روزنامه‌های کثیرالانتشار جوان و دنیای اقتصاد را برای درج آگهی‌های مربوط به مجامع عمومی برگزید. حسابرس مستقل و بازرس قانونی در اظهار نظر نهایی خود، برای پنجمین سال پیاپی، عملکرد مالی موسسه مالی و اعتباری مهر و جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، مطابق با استانداردهای حسابداری و مطلوب ارزیابی کرد. ضمنا با عنایت به اینکه سودهای علی‌الحساب پرداختی به سپرده‌گذاران در سال مالی ۱۳۹۰ بیش از سود قطعی محاسبه شده بود؛ بنابراین مازاد پرداختی به نفع سپرده‌گذاران صلح شد. مقرر شد در هر سال مالی، سود قطعی محاسبه و با سپرده‌گذاران تسویه شود.