گروه بنگاه‌ها- رییس کل بیمه مرکزی ایران، مهندس سیدمحمد کریمی به اتفاق معاونین طرح و توسعه مصدق، معاون اطلاعات و فن‌آوری، نوروزی، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، تائبی و رییس دفتر ریاست کل، شورینی در روز پنج‌شنبه ۲۲/۴/۹۱ از شرکت بیمه رازی بازدید به عمل آوردند. در ابتدا دکتر محمدرضا گنجی و یونس مظلومی به ترتیب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه رازی از تاریخچه و پیشرفت‌های شرکت بیمه رازی و همچنین طرح‌های آینده سخن گفته و خالقی معاونت طرح و توسعه شرکت نیز نسبت به ارائه آمار و اطلاعات اقدام کردند و در خاتمه مصدق، معاون طرح و برنامه بیمه مرکزی ضمن تقدیر از عملکرد بیمه رازی اعلام نمود. با توجه به ساختار مدیریت و کارکنان بیمه رازی که ساختاری آکادمیک و علمی است انتظار جذب پرتفوی بیشتری از این شرکت می‌رود. در ادامه نوروزی معاون فن‌آوری اطلاعات بیمه مرکزی از شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت که سدشکن بوده و با تهیه تجهیزات و سخت‌افزار و سرورهای مناسب امکان اتصال همزمان (آنلاین) بیمه رازی و بیمه مرکزی را فراهم کرده تشکر کرد.

در خاتمه، مهندس کریمی پس از تبریک حلول ماه مبارک رمضان و سفارش به تقوی، بر حمایت دولت از بخش خصوصی بیمه و لزوم برخورد با مهر و عطوفت با زیان‌دیدگان به ویژه زیان‌دیدگان حوادث جرحی و همچنین ارائه خدمات خوب به بیمه‌گزاران تاکید کرد. وی ضمن تاکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات به افراد ضعیف در جامعه اعلام کرد تعداد زیاد بیمه‌نامه می‌تواند هم شرکت را در ادای خسارت یاری کند و هم خدمتگزاری بیشتر انجام شود. در ادامه رییس کل بیمه مرکزی به لزوم آموزش ضمن خدمت کارکنان و تشویق در فروش بیمه‌های زندگی اشاره کرد.

در خاتمه دکتر محمدرضا گنجی رییس هیات مدیره شرکت ضمن تشکر از حضور کریمی و همراهان اعلام کرد: سه طرح بزرگ بیمه‌ای در دست اقدام است که در هفته آینده برای اخذ مجوز انحصاری به بیمه‌مرکزی ارائه خواهد شد که ان‌شاء‌الله انقلابی در صنعت بیمه کشور است.