گروه بنگاه‌ها- روابط عمومی بانک صادرات ایران در هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با دریافت لوح افتخار و تندیس ویژه جشنواره در بخش خبر و صفحه خوانندگان رتبه اول را در سطح ملی کسب نمود. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، هفتمین جشنواره روابط عمومی‌ها در ۲۵ تیرماه سال‌جاری با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق واحدهای روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات با حضور گروه کثیری از اساتید، کارشناسان و نخبگان بخش روابط عمومی برگزار شد.

در این جشنواره ۱۰۰ روابط عمومی از سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارتخانه‌ها شرکت کرده بودند و با ارائه بیش از ۱۵۰۰ اثر در قالب نشریه، مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، عکس، وب‌سایت، صفحه خوانندگان، پوستر، بروشور، ویژه‌نامه و کتاب به رقابت پرداختند. هیات داوران و متخصصان روابط عمومی کشور پس از بررسی و مطالعه آثار ارسالی ۴۰ اثر را برگزیدند که در این میان هفته‌نامه سپهر در بخش خبر رتبه اول و در بخش صفحه خوانندگان رتبه دوم را در بین انتشارات روابط عمومی‌های کشور کسب کرد.

در بخشی از این لوح افتخار آمده است: «حضور آن بانک در بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و کسب رتبه نخست (سطح ملی) در رشته خبر، قطعا نشانه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های مؤثر برای رسیدن به تعالی و تکامل هرچه بیشتر در این عرصه محسوب می‌شود.»

شایان ذکراست این بانک در راستای توسعه ارتباطات درون سازمانی حدود ۵ دهه است که نسبت به چاپ نشریات داخلی اقدام کرده و نشریه سپهر نیز ۱۹ سال است که به صورت هفتگی چاپ و دراختیار کارکنان بانک صادرات قرار می‌گیرد.